Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Follow-up ehk järelkõne praktikum

Hind:
490 € + km
Registreeri

Kui võtta Eesti müügimaastik tervikuna ette ja vaadata, kus me kõige rohkem põrume, siis ei ole vaja kaua otsida. See on uskumatu kui laialt on meil levinud järgnev müügitöö loogika:

  1. Me kulutame meeletult raha läbi turunduse ja reklaami, et saada klient meie juurde. Või aktiivmüügis läbi suure müügimeeskonna ülalpidamise on meie investeeritav ressurss ühe kliendi saamiseks üüratu.
  2. Kui klient jõuab meieni, külastades salongi või saates hinnapäringu, siis on meil tööl inimesed, kes näevad suurt vaeva, üritades alati kiirelt vastata küsimustele, teha põhjalik esitlus/konsultatsioon ja saata korralik läbimõeldud pakkumine.
  3. Ja siis, kõige tähtsamal hetkel, olles teinud ära kogu selle töö.. Jääme me lihtsalt ootama.. Või teeme seda viimast pingutust lohakalt, lastes raisku sellega kogu investeeritud aja ja raha..
  4. MIKS?
Stella-Kaisa Kanemägi
Stella-Kaisa KanemägiTeabevara müügijuht, Äripäev

Koolitus oli väga praktiline, täiesti teine tase võrreldes eelnevate müügikoolitustega. Koolitaja viibis hetkes ja mõtles väga detailselt kaasa, kuidas meie meeskond oma toodet kõige edukamalt müüa saaks. Imetlen DS põhjalikkust koolituse läbiviimisel ja seda lähtudes just koolitusel viibivate isikute vajadustest.

Meie meeskond vajas kõige enam vanade uskumuste murdmist ja me tegelesime koolitusel nendega seni, kuni need murtud sai.  Lisaks saime väga palju praktilisi ja kohe kasutusele võetavaid tehnikaid. Koolituse tulemusena on meil väga hea õng, millega  kalu ise püüdma hakkame. Kõik see eeldab inimeste enda järjepidevust ja tahet seda tööd edukalt teha. Tänaseks on näha, et need, kes kasutavad neid tehnikaid, suudavad suurepäraseid tulemusi saavutada.

Meil on veel pikk tee minna, et kõike õpitut rakendada. See tähendab, et järelkohtumised koolitajaga on väga olulised. Teada, aga mitte teha, on mitte teada.  Peame pidevalt mugavustsoonist välja tulema, et olla oma töös edukad.

Järelkõne on müügis üks kõige alahinnatumaid tegevusi, mille tulemuslikkusest sõltub tegelikult nii palju! Järelkõne on nagu löödud värav jalgpallis! Sa võid enamiku mängust palli kontrollida, teha ükskõik kui palju häid rünnakuid rohkem kui vastased, aga kui Sa lõpuks oled väravavahiga üks-ühele ja Sa sellel hetkel jätad palli löömata- no siis ei tule seda väravat. Ei tule seda võitu! Jah, vahel harva väravavaht koperdab või mõni pime löök kaugelt rikošetist läheb väravasse ära (klient ostab ise), kuid niipalju potentsiaali jääb realiseerimata, kui me ise oma võimalused lõpuni löömata jätame.

Dominate Sales meistriklassis teeme puust ja punaseks, miks on alati, alati, alati kasulik järelkõne teha ning millised on ühe hea follow-upi võtmeelemendid, müüja hoiakud ning toimiv struktuur. Seejärel lähme juba praktiliseks ning meistriklassi tulemusena saab igaüks kõik vajaliku, et tulevikus tehingud pärast pakkumise saatmist lukku lüüa.

Okei, teen järelkõne, aga kui klient ütleb:

“Liiga kallis”
“Ootan veel teised pakkumised ka ära”
“Praegu pole kiire sellega”
“Pean naise/partneriga arutama”

Lahendame võimalikud argumendid, ka Sinu valdkonna põhiselt ja varustame õige hoiaku ning korraliku tööriistakastiga, et töö kliendiga saaks lõpuni viidud ning väravad löödud.

Koolituse ülesehitus on 2 päeva. Esimesel päeval vaatame üle järelkõne vajalikkuse ning selle toimimise eeldused: korralik struktuur, õiged hoiakud ning harjutame erinevaid kõne algusi praktikas. Teisel päeval vaatame, kuidas lahendada kliendi vastuargumente ning päev lõppeb praktiliste harjutustega ja elavkõnedega. Nii saad koolitatavana parimad eeldused ka päriselt õpitu rakendamiseks.

Kristiina SeppJCDecaux tegevjuht

JCDecaux on teinud Dominate Sales´iga koostööd viimase aasta jooksul. Esialgu aitas Silver lahkunud müügijuhi rolli täita, ning hiljem koolitas meie müügitiimi aktiivse müügi ja läbirääkimiste osas.

JCDecaux projektijuhid jäid koolitusega igati rahule: Silveri oskus infot läbi huumoriprisma ja värvikate lugude edasi anda aitas kaasa praktiliste info meeldejäävusele.

Praktilistest nippidest jäid inimestele meelde kõige enam mitmed lihtsad võimalused lisamüügi tegemiseks ja pakkumisele kinnitust küsides. Ise hindan Dominate Salesi puhul süsteemsust – näiteks soovitusi, kuidas aidata müügiinimestel oma päeva tõhusalt üles ehitada.

Erinevalt paljudest teistest töödest ei tule müügis ülesanded „ise lauale“ ja see nõuab müüjatelt enesejuhtimisoskusi. Müügijuht saab siin konkreetsete ja selgete ülesannete seadmisega palju kaasa aidata. Soovitan Dominate Sales tiimi ka teistele firmadele, kes tahavad müüki uusi ideid.

Ei tundunud päris õige?

Kui otsite midagi järgnevat:

  • Meeskonna motiveerimine
  • Staažikale meeskonnale uus hingamine, värsked tuuled
  • Meeskonna töötoad toote argumentide tugevdamiseks või müügioskuste arendamiseks erinevates müügiprotsessi etappides.
  • Müügijuhi coaching
  • Kõnede, kohtumiste kuulamised, analüüsid- töötoa stiilis praktilised sessioonid!
  • Kõik alates kliendiga kontakti loomisest kuni closi, lisamüügi ja järelteeninduseni.
  • B2B, B2C, Telemarketing, keerulised pika vinnaga projektimüügid

SIIS OLETE IKKAGI ÕIGES KOHAS! Võtke meiega otse ühendust ja leiame just Teie meeskonnale ja firmale parima lahenduse!

Registreeru

Edastame Sulle e-postile edasise info nii tasumise kui koolituspäeva kohta.

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht
Silver Rooger+372 5560 0245