Follow-up ehk järelkõne praktikum
Järelkõne on müügis üks kõige alahinnatumaid tegevusi, mille tulemuslikkusest sõltub tegelikult nii palju! Järelkõne on nagu löödud värav jalgpallis! Sa võid enamiku mängust palli kontrollida, teha ükskõik kui palju häid rünnakuid rohkem kui vastased, aga kui Sa lõpuks oled väravavahiga üks-ühele ja Sa sellel hetkel jätad palli löömata- no siis ei tule seda väravat. Ei tule seda võitu! Jah, vahel harva väravavaht koperdab või mõni pime löök kaugelt rikošetist läheb väravasse ära (klient ostab ise), kuid niipalju potentsiaali jääb realiseerimata, kui me ise oma võimalused lõpuni löömata jätame.
Kui võtta Eesti müügimaastik tervikuna ette ja vaadata, kus me kõige rohkem põrume, siis ei ole vaja kaua otsida. See on uskumatu kui laialt on meil levinud järgnev müügitöö loogika:
- Me kulutame meeletult raha läbi turunduse ja reklaami, et saada klient meie juurde. Või aktiivmüügis läbi suure müügimeeskonna ülalpidamise on meie investeeritav ressurss ühe kliendi saamiseks üüratu.
- Kui klient jõuab meieni, külastades salongi või saates hinnapäringu, siis on meil tööl inimesed, kes näevad suurt vaeva, üritades alati kiirelt vastata küsimustele, teha põhjalik esitlus/konsultatsioon ja saata korralik läbimõeldud pakkumine.
- Ja siis, kõige tähtsamal hetkel, olles teinud ära kogu selle töö.. Jääme me lihtsalt ootama.. Või teeme seda viimast pingutust lohakalt, lastes raisku sellega kogu investeeritud aja ja raha..
- MIKS?
Dominate Sales meistriklassis teeme puust ja punaseks, miks on alati, alati, alati kasulik järelkõne teha ning millised on ühe hea follow-upi võtmeelemendid, müüja hoiakud ning toimiv struktuur. Seejärel lähme juba praktiliseks ning meistriklassi tulemusena saab igaüks kõik vajaliku, et tulevikus tehingud pärast pakkumise saatmist lukku lüüa.

Stella-Kaisa KanemägiTeabevara müügijuht, Äripäev
Koolitus oli väga praktiline, täiesti teine tase võrreldes eelnevate müügikoolitustega. Koolitaja viibis hetkes ja mõtles väga detailselt kaasa, kuidas meie meeskond oma toodet kõige edukamalt müüa saaks. Imetlen DS põhjalikkust koolituse läbiviimisel ja seda lähtudes just koolitusel viibivate isikute vajadustest.
Meie meeskond vajas kõige enam vanade uskumuste murdmist ja me tegelesime koolitusel nendega seni, kuni need murtud sai. Lisaks saime väga palju praktilisi ja kohe kasutusele võetavaid tehnikaid. Koolituse tulemusena on meil väga hea õng, millega kalu ise püüdma hakkame. Kõik see eeldab inimeste enda järjepidevust ja tahet seda tööd edukalt teha. Tänaseks on näha, et need, kes kasutavad neid tehnikaid, suudavad suurepäraseid tulemusi saavutada.
Meil on veel pikk tee minna, et kõike õpitut rakendada. See tähendab, et järelkohtumised koolitajaga on väga olulised. Teada, aga mitte teha, on mitte teada. Peame pidevalt mugavustsoonist välja tulema, et olla oma töös edukad.
Okei, teen järelkõne, aga kui klient ütleb:
Lahendame võimalikud argumendid, ka Sinu valdkonna põhiselt ja varustame õige hoiaku ning korraliku tööriistakastiga, et töö kliendiga saaks lõpuni viidud ning väravad löödud.
Koolituse ülesehitus on 2 päeva. Esimesel päeval vaatame üle järelkõne vajalikkuse ning selle toimimise eeldused: korralik struktuur, õiged hoiakud ning harjutame erinevaid kõne algusi praktikas. Teisel päeval vaatame, kuidas lahendada kliendi vastuargumente ning päev lõppeb praktiliste harjutustega ja elavkõnedega. Nii saad koolitatavana parimad eeldused ka päriselt õpitu rakendamiseks.

Kristiina SeppJCDecaux tegevjuht
JCDecaux on teinud Dominate Sales´iga koostööd viimase aasta jooksul. Esialgu aitas Silver lahkunud müügijuhi rolli täita, ning hiljem koolitas meie müügitiimi aktiivse müügi ja läbirääkimiste osas.
JCDecaux projektijuhid jäid koolitusega igati rahule: Silveri oskus infot läbi huumoriprisma ja värvikate lugude edasi anda aitas kaasa praktiliste info meeldejäävusele.
Praktilistest nippidest jäid inimestele meelde kõige enam mitmed lihtsad võimalused lisamüügi tegemiseks ja pakkumisele kinnitust küsides. Ise hindan Dominate Salesi puhul süsteemsust – näiteks soovitusi, kuidas aidata müügiinimestel oma päeva tõhusalt üles ehitada.
Erinevalt paljudest teistest töödest ei tule müügis ülesanded „ise lauale“ ja see nõuab müüjatelt enesejuhtimisoskusi. Müügijuht saab siin konkreetsete ja selgete ülesannete seadmisega palju kaasa aidata. Soovitan Dominate Sales tiimi ka teistele firmadele, kes tahavad müüki uusi ideid.
Ei tundunud päris õige?
Kui otsite midagi järgnevat:
- Meeskonna motiveerimine
- Staažikale meeskonnale uus hingamine, värsked tuuled
- Meeskonna töötoad toote argumentide tugevdamiseks või müügioskuste arendamiseks erinevates müügiprotsessi etappides.
- Müügijuhi coaching
- Kõnede, kohtumiste kuulamised, analüüsid- töötoa stiilis praktilised sessioonid!
- Kõik alates kliendiga kontakti loomisest kuni closi, lisamüügi ja järelteeninduseni.
- B2B, B2C, Telemarketing, keerulised pika vinnaga projektimüügid
SIIS OLETE IKKAGI ÕIGES KOHAS! Võtke meiega otse ühendust ja leiame just Teie meeskonnale ja firmale parima lahenduse!
Registreeru
Edastame Sulle e-postile edasise info nii tasumise kui koolituspäeva kohta.