Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Tipptasemel teeninduse alused

Hind:
349 €
Registreeri

Juba ammu ei ole teeninduse eesmärk olla lihtsalt viisakas ja näidata oma klientidele tooteid või teenuseid ning vastata nende tekkinud küsimustele. Kliendi jaoks tähendab suurepärane teenindus seda, et ta leiab oma murele/vajadusele või soovile just Temale sobiva lahenduse. See lahendus ei pea aga olema ilmtingimata müük. 

Teoorias teame me kõik, et klientidele tuleks naeratada, nendega peaks suhtlema viisakalt ning mis lausete või sõnadega peaksime neile lähenema. Analüüsides aga tuhandeid teenindus- ja müügisituatsioone ning tehes sadu testoste, näitavad tulemused paraku seda, et praktikasse jõuab ainult väikene osa nendest teadmistest. 

Käesolev koolitus tugineb meie aastatepikkusele kogemusele ning põhjalikult selekteeritud ning testitud parimatele praktikatele. Koolituse jooksul aitame Sul mõtestada lahti, mis toimub klientide peas ning mida nad tegelikult Sinult kui teenindajalt/konsultandilt ootavad. Varustame Sind parimate läbitestitud tööriistadega, et Sa ei peaks hakkama ise jalgratast leiutama ning saaksid nende teadmiste pealt lihtsama vaevaga välja töötada oma isikliku teenindamisstiili. Aitame Sul tuvastada oma tagasi hoidvaid uskumusi ning juurutada põhimõtteid, mis aitavad Sul oma tööd rohkem nautida ning tõsta Sinu teeninduskvaliteet uutesse kõrgustesse.

ÕPITULEMUSED/ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena koolitatav: 

  • Määratleb teenindajaks olemise rolli ja eesmärgi
  • Sõnastab endale kasulikud hoiakud ja põhimõtted teenindamisel
  • Demonstreerib 6 sammulise teenindusprotsessi rakendamist:
    1. Tervita ja positsioneeri
    2. Kõneta ja loo kontakt
    3. Kaardista (selgita vajadus)
    4. Tutvusta lahendusi ja leia sobiv
    5. Soovita ja ületa vastupanu 
    6. Täienda läbi lisamüügi ja vormista
  • Loob tegevusplaani õpitu kasutusele võtuks koolituse järgselt.

Koolituse ülesehitus

09:00-10.30

Kliendi ootused teenindusele aastal 2021

Tipptasemel teenindaja roll ja eesmärk

10:30-10:45

Kohvipaus

10:45-12:00

Suurepärast kvaliteeti ja tööle naudingut pakkuvad uskumused ja põhimõtted

Eelneva kasutuselevõtt praktikas ja harjumuseks kujundamine

12:00-12:40

Lõuna

12:40-14:15

Tipptegijate 6 sammuline teenindusprotsess

Teenindusolukordade analüüs ja seoste leidmine, parendus

14:15-14:30

Kohvipaus

14:30-16:15

Rollimängud ja olukordade läbimängimine õpitu rakendamiseks praktikas

16:15-16:30

Viimane ringutav paus

16:30-17:00

Järelduste tegemine, õpitu kinnistamine ja tegevusplaani koostamine edasiseks. 

Koolituse lõpp

Koolitusele järgnev personaalne supervisioon 2h

  • Kohtumine koolitatava esinduses, kus õpitut harjutatakse reaalsetes teenindusolukordades ja seejärel analüüsitakse koos koolitajaga. 
  • See tagab selle, et õpitu ei jääks harjutusplatsile, vaid rakenduks ning annab kindlustunde teenindajale edasiseks!

Koolitusel osaleja saab tunnistuse. Kes soovib diplomit saada ja näidata, et on omandanud koolitusel õpitu, läbib selleks edukalt supervisiooni ja lisaks eraldi kirjaliku testi õpitulemuste saavutamise kohta. 

Supervisioon 2h koolitusele lisaks (soovi korral, ei ole kohustuslik, aga annab veel parema tulemuse): 100€+km 

Supervisiooni tavahind personaalse konsultatsiooni või müügitreeningu korral 250€+km! 

Käesolevale koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii. See tähendab, et juhul, kui koolituse tellija ei jää sellega rahule, me talle arvet ei esita (või kanname ilma küsimusi esitamata kogu raha tagasi). 

Tule pane end kirja juba täna, kui tahad sellel aastal enda või oma meeskonna oskuseid märkimisväärselt parendada!

PS. Kui Sa soovid firmale rätseplahendusena sisekoolitust tellida või eraldi konsultatsiooni saada, siis kirjuta andres.kiviselg@dominatesales.ee

Referentsid

“Andres on väga karismaatiline, tippsportlasele omaselt väljapeetud ja distsiplineeritud lähenemisega koolitaja. Tema mõtted ja ideed inspireerivad ka kõige suuremaid skeptikuid, sest inimese võimekuse parimaks näiteks on ta ise. Pikaajaline praktik, kelle teadmised baseeruvad tõendatud teoorial – igaüks leiab tema esinemisest miskit enda jaoks”
Stanislav Voronovski, Euronics

“Sõbralik ja energiline. Koolitaja suutis oma punktid ja teemad ilusti, selgelt ja arusaadavalt edasi anda. Siiani professionaalseim koolitaja Eestis, keda olen kohanud – päriselt ka!”
Olev Ladva, IDeal

“Andres on tulemustele orienteeritud ja väga pühendunud, et luua võimalikult tõhus ja efektiivne koolitus. Suur rõõm oli teha temaga koostööd! 🙏
Sandra Ööbik, SEB Eesti

Registreeru

    Edastame Sulle e-postile edasise info nii tasumise kui koolituspäeva kohta.

    Mida teised meist räägivad

    Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

    Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
    Erika Truuverk Äripäev

    Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

    Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
    risto laar be group

    Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
    Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

    Risto LaarBE Group müügijuht
    Sven ersling Lincona

    Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

    Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
    Risto Kärner Kodupaber

    Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

    Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
    Piia Sander

    Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

    Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
    teet raudsep

    Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

    Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
    Diana Karmo Tamrex

    Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

    Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
    Kristjan Kiil varustaja

    Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

    Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
    Ave Eero

    Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

    Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
    Piia Sander

    Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

    Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
    Tarmo Jõem

    Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

    Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
    Indrek Nõlvak

    KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

    Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
    Pro beaute

    Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

    Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
    Andres Reimand

    Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

    Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

    Võta meiega ühendust

    +372 505 5446