Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Kuidas kohtumisel eristuda ja jõuda kohe kokkuleppeni?

Käesolev müügikoolitus õpetab

Kuidas aidata kliendil jõuda talle parima otsuseni, kulutades selleks võimalikult vähe tema aega ja ressursse.
  • Kuidas me teame, et hind on kallis? Kas on tõesti kallis? Millal klient päriselt ostab hinda?
  • Millised on kaardistuse peaminsed eesmärgid?
  • Millal kasutada kindlaid closingu mudeleid?

Tunne oma klienti- sihtgrupp, tausta info, ärimudel. Mis on need 2-3 kõige olulisemat probleemi tema elus ja kuidas Sina neid lahendada saad?

Klassikaline lähenemine töötab ülihästi- ideaalmaailmas:

  • Kus kliendil on aega piisavalt
  • Klient kvalifitseerub
  • Kliendi suhtumine on avatud või isegi positiivne
  • Kõik vajalikud otsustajad on kohal
  • Kliendil pole sügavaid piiravaid uskumusi
  • Kogu protsess on lineaarne

PÄRISELU AGA ON HOOPIS MIDAGI MUUD- Mis siis teha?

Koolituse ülesehitus

Milline on üks hea kohtumine kliendiga?

Müügi õnnestumise kriteeriumid. Millal klient ostab?

  • Kliendil on olemas vajadus ja teda kõnetab Sinu pakutu
  • Kliendil on tekkinud usaldus
  • Kliendi piiravad uskumused, hirmud on eemaldatud

 

Milline peaks olema sissejuhatus?

Kuidas valmistada klienti ette?

  • Otsustajad ja mõjutajad- korralda läbi eeltöö, et mõlemad oleksid kohal.
  • Soojenda klienti- tekita huvi ja kaasatus läbi eelinfo ning kliendilt sisendi küsimise. Anna talle nõuandeid paremaks ette valmistamiseks.

Kuidas avada kliendi kontakti?

 

Visiitkaardivoor - mida mitte teha.

Kuidas käituda, kui rohkem kui üks osaleja kliendi poolelt?

Mida teha kui kõik ei tulnud?

Kuidas kaardistada kliendi vajadusi?

Tarmo Jõem
Tarmo JõemägiVäderstad OÜ

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Kes on koolituse läbiviija

Silver Rooger on tegelenud B2B müügiga 5 aastat. Lisaks tugevale praktikale on ta läbi viinud ka 118 koolitust ehk teab, kuidas oma teadmisi ja kogemusi ka teistega efektiivselt jagada.

Müügijuhina tõstis ta siseturul tegutseva tarkvara firma käibe kahe aastaga 50 000-lt ühe miljonini ja treeneri/konsultandina aidanud oma klientidel keskmiselt tõsta oma müüki vähemalt 15-40%. Teod loevad, mitte staaž ja Dominate Sales eesotsas Silveriga on selle heaks näiteks.

Loomult praktikud ja tegeledes iga päev ka ise müügiga, räägivad nad asjadest, mis päriselt töötavad, mitte ei jaga lihtsalt õpikutarkust. Dominate Sales on tänaseks nõustanud enam kui 150 firmat ja selle juures on nad meeleldi ka ise käised üles keeranud ja kõikvõimalikes valdkondades müüki koos kliendiga teinud. See kinnitab asjaolu, et kõik, mida nad Teile koolituspäeval õpetama hakkab, on praktikas järgi proovitud ja reaalselt töötab.

Silver koolitajana on hoogne, entusiastlik, suure energia, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud tegija. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

ruukki_logo
Ruukki Products ASÄrivaldkonna müügitiimi väljavõtted koolituselt

“Meeldis see, kui palju infot oli sellesse lühikesse aega mahutatud. Hinnakaitse põhimõtted olid head ja üldine müügiprotsessi süsteemsuse meeldetuletus samuti.”

“..Koolitus oli värske, huvitav ja aktiivne. Õppisin, et vahel tuleks fookus suunata inseneriargumentidelt ka pehmematele väärtustele.”

“Koolituse tulemusena hakkan paremini kaardistama inimesi, planeerima oma müügiprotsessi ja kaitsma hinda.”

100% raha tagasi garantii

Loomulikult kehtib meie koolitustele kvaliteedi garantii. Kui ütled peale koolitust, et ei õppinud siit midagi uut ning ei jäänud üldse rahule, kanname sulle raha tagasi küsimusi esitamata. Seni ei ole seda veel kunagi juhtunud – reaalseid emotsioone näed meie klientide tagasisidedest.

Registreeru

    Edastame Sulle e-postile edasise info nii tasumise kui koolituspäeva kohta.

    Mida teised meist räägivad

    Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

    Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
    Erika Truuverk Äripäev

    Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

    Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
    risto laar be group

    Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
    Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

    Risto LaarBE Group müügijuht
    Sven ersling Lincona

    Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

    Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
    Risto Kärner Kodupaber

    Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

    Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
    Piia Sander

    Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

    Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
    teet raudsep

    Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

    Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
    Diana Karmo Tamrex

    Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

    Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
    Kristjan Kiil varustaja

    Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

    Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
    Ave Eero

    Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

    Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
    Piia Sander

    Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

    Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
    Tarmo Jõem

    Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

    Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
    Indrek Nõlvak

    KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

    Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
    Pro beaute

    Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

    Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
    Andres Reimand

    Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

    Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

    Võta meiega ühendust

    +372 505 5446