Kuidas kohtumisel eristuda ja jõuda kohe kokkuleppeni?
Käesolev müügikoolitus õpetab
- Kuidas me teame, et hind on kallis? Kas on tõesti kallis? Millal klient päriselt ostab hinda?
- Millised on kaardistuse peaminsed eesmärgid?
- Millal kasutada kindlaid closingu mudeleid?
Tunne oma klienti- sihtgrupp, tausta info, ärimudel. Mis on need 2-3 kõige olulisemat probleemi tema elus ja kuidas Sina neid lahendada saad?
Klassikaline lähenemine töötab ülihästi- ideaalmaailmas:
- Kus kliendil on aega piisavalt
- Klient kvalifitseerub
- Kliendi suhtumine on avatud või isegi positiivne
- Kõik vajalikud otsustajad on kohal
- Kliendil pole sügavaid piiravaid uskumusi
- Kogu protsess on lineaarne
PÄRISELU AGA ON HOOPIS MIDAGI MUUD- Mis siis teha?
Koolituse ülesehitus
Milline on üks hea kohtumine kliendiga?
Müügi õnnestumise kriteeriumid. Millal klient ostab?
- Kliendil on olemas vajadus ja teda kõnetab Sinu pakutu
- Kliendil on tekkinud usaldus
- Kliendi piiravad uskumused, hirmud on eemaldatud
Milline peaks olema sissejuhatus?
Kuidas valmistada klienti ette?
- Otsustajad ja mõjutajad- korralda läbi eeltöö, et mõlemad oleksid kohal.
- Soojenda klienti- tekita huvi ja kaasatus läbi eelinfo ning kliendilt sisendi küsimise. Anna talle nõuandeid paremaks ette valmistamiseks.
Kuidas avada kliendi kontakti?
Visiitkaardivoor - mida mitte teha.
Kuidas käituda, kui rohkem kui üks osaleja kliendi poolelt?
Mida teha kui kõik ei tulnud?
Kuidas kaardistada kliendi vajadusi?

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.
Kes on koolituse läbiviija
Silver Rooger on tegelenud B2B müügiga 5 aastat. Lisaks tugevale praktikale on ta läbi viinud ka 118 koolitust ehk teab, kuidas oma teadmisi ja kogemusi ka teistega efektiivselt jagada.
Müügijuhina tõstis ta siseturul tegutseva tarkvara firma käibe kahe aastaga 50 000-lt ühe miljonini ja treeneri/konsultandina aidanud oma klientidel keskmiselt tõsta oma müüki vähemalt 15-40%. Teod loevad, mitte staaž ja Dominate Sales eesotsas Silveriga on selle heaks näiteks.
Loomult praktikud ja tegeledes iga päev ka ise müügiga, räägivad nad asjadest, mis päriselt töötavad, mitte ei jaga lihtsalt õpikutarkust. Dominate Sales on tänaseks nõustanud enam kui 150 firmat ja selle juures on nad meeleldi ka ise käised üles keeranud ja kõikvõimalikes valdkondades müüki koos kliendiga teinud. See kinnitab asjaolu, et kõik, mida nad Teile koolituspäeval õpetama hakkab, on praktikas järgi proovitud ja reaalselt töötab.
Silver koolitajana on hoogne, entusiastlik, suure energia, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud tegija. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ruukki Products ASÄrivaldkonna müügitiimi väljavõtted koolituselt
“Meeldis see, kui palju infot oli sellesse lühikesse aega mahutatud. Hinnakaitse põhimõtted olid head ja üldine müügiprotsessi süsteemsuse meeldetuletus samuti.”
“..Koolitus oli värske, huvitav ja aktiivne. Õppisin, et vahel tuleks fookus suunata inseneriargumentidelt ka pehmematele väärtustele.”
“Koolituse tulemusena hakkan paremini kaardistama inimesi, planeerima oma müügiprotsessi ja kaitsma hinda.”
100% raha tagasi garantii
Loomulikult kehtib meie koolitustele kvaliteedi garantii. Kui ütled peale koolitust, et ei õppinud siit midagi uut ning ei jäänud üldse rahule, kanname sulle raha tagasi küsimusi esitamata. Seni ei ole seda veel kunagi juhtunud – reaalseid emotsioone näed meie klientide tagasisidedest.
Registreeru
Edastame Sulle e-postile edasise info nii tasumise kui koolituspäeva kohta.