Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Silver Rooger

Tegevjuht / Partner

Rohkem kui kümneaastase kogemusega müügiareenil toob ta lauale hulgaliselt teadmisi ja asjatundlikkust. Kogenud müügikoolitaja ja kasvueksperdina on Silveril ainulaadne võime tuvastada kasvuvõimalusi ja töötada välja strateegiad nende ärakasutamiseks.

Kaspar Kuntor

Pipedrive osakonna juht

Kasparil on müügivaldkonnas üle 10-aastane kogemus. Pool sellest ajast on pühendatud teiste müügi, meeskonnajuhtimise ja juhtimise alal koolitamisele erinevates sektorites, alates suurkorporatsioonidest kuni alustavate ettevõteteni. Tema eripära seisneb võimes näha laiemat pilti ja luua keskkond, mis soodustab tõelist kasvu.

Mardo Kase

Müügitreener

Mardo Kase on müügis tegutsenud pea 10 aastat. Selle raames ise edukalt nii müünud kui ka müügitiime üles ehitanud ja juhtinud. Müügitiimi juhina on Mardo välja koolitanud ja treeninud rohkem kui 50 inimest. Aidates neil heade tulemusteni jõuda läbi koolituste, kõnede analüüsi ja coachingu.
 

Andre VIll

Turundusspetsialist

Meie Šveitsi armee nuga Andre on mitmekülgne meeskonnaliige, kes on viimase 5 aasta jooksul andnud oma panuse Pipedrive’i juurutamisele Eestis. Andre mängib ka keskset rolli integratsioonide ja automatiseeringute loomise kui ka meie pakutavate teenuste laiendamisel. Andre on meie ekspert, kes on tuntud selle poolest, et teeb asju tõhusalt isegi keerulistes olukordades.

Kui 2016. aasta suvel kliendi juures asjad kokku pakkisin, tuli see taas: “Kle ma pean ütlema, et Sa müüd hästi! Sa meile tööle ei taha tulla?” Tolleks hetkeks olin seda sama lauset kuulnud juba kümneid kordi, kuid seekord oli teisiti. Sest järsku see lahvatas! “Kuidas aidata rohkem kui ühte firmat korraga? Koolitusfirma?!” küsisin endilt.

 

Ja sinna otsa kohe esimene probleemküsimus: “Okei, oma praegust toodet ma oskan müüa igast asendist igale ühele! Aga äkki on see ainult selles valdkonnas? Võib-olla ma mujal ei oskagi müüa, veel vähem aidata teistel müüa?”

 

Täna peaaegu kaheksa aastat hiljem võin üheskoos meeskonna ja klientidega veendunult öelda, et õnneks oskasin ja oskame ka täna! See aeg on nii toonud edu kui õpetanud kõvasti. Ma siiani olen tänulik, kui mõtlen, et kuidas küll meie esimesed kliendi julgesid meid osta? “Koolitaja vanus 26, müügistaaži pole kümmetki, kodulehest ja kliendi soovitustest rääkimata. Mingi startupi ehitas üles, aga minu valdkond on ju hoopis midagi muud!”

 

Aga mille pealt me siis need tehingud võitsime? Üks väärtuslikumaid hea müügi õppetunde- müük ei ole alati hinna või tootepõhine. Müük ei pruugi ka staatusest ja kogemustest sõltuda. Müügi õnnestumiseks piisab teinekord tugevast tahtest ja energiast! Soovist teha rohkem, ajada vajadusel käised üles ja vastutada oma tehtud töö eest.

 

Oleme võitnud klientide südame, sest oleme südames noored ja innovaatilised. Julgeme teha rohkem. Keskendume tulemusele. Läheme ka ise põllule ja praktiseerime koos kliendiga. Õpetame müüki, mis ka päriselt töötab! Kõik teavad, et alusta vestlust “Tere-ga”. Mõni teab, et kaardista ka kliendi vajadusi. Vähem oskavad müüa väärtust, mitte toote omadust ja teha seda kliendist lähtuvalt. Üksikud oskavad tehingut ka tegelikult closida. Mitte teha lihtsalt “Kaardiga või sulas”, vaid ka päriselt, järjepidevalt closida.

 

Vahet ei ole, kas oled B2B, B2C, P2P, D2D. Oled Sa metalli/puidusektori või kütuse mahumüügi firma või esinduses/salongis kliente vastu võttev põranda, valgusti müüja? Või oled äkki finantsteenused või IT- tarkvara pakkuv ettevõte? Või hoopis ehituses projektimüüki teostav või mõnda teenust pakkuv staažikas tegija? Vahet ei ole.

Silver Rooger

Võta meiega ühendust

+372 507 7441