Feature vs. Value. How do you differentiate yourself from your competitors and sell your product based on value?
Me kõik oleme kogenud olukorda, kus satume elektroonikapoodi eesmärgiga osta arvuti ja lugedes toote kirjeldust või küsides konsultandilt lisainfot külvatakse meid üle tehniliste nüanssidega, millest me tegelikult võib-olla aru ei saagi. Sama on lugu autot ostes või muid esmapilgul lihtsaid ja ilmselgeid oste tehes. Ärikliendi müügist ei hakka rääkimagi: alates kontorimööbli ostmisest kuni ehitusdetailide või seadmete välja.
Kõik oskavad rääkida päheõpitud toote tehnilist kirjeldust, kuid vähesed oskavad rääkida sellest, mis konkreetsele kliendile TEGELIKULT KA OLULINE JA VÄÄRTUSLIK ON. Et ta saaks oma otsuse lihtsalt ja kiiresti ära teha, mitte ei peaks minema koju sõnaraamatuga tööd tegema või kõige selle üle ise selgusele jõudma, mida müügimees talle suure entusiasmiga vahutas. Tihtipeale pole seda entusiasmigi seal taga, aga see selleks..
Käesolev praktikum õpetab kahe päeva jooksul:
- Aru saama, mida kliendid ühe toote või teenuse puhul tegelikult väärtustavad
- Kuidas seda konkreetse kliendi puhul kindlaks teha
- Kuidas toodet esitleda ja müüa nii, et iga konkreetne klient saab selguse ja vastused talle olulistele küsimustele, et ta saaks rahuliku südamega tehingu ära teha.
Praktikumi käigus anname tehnikad ja struktuuri, et reaalselt ehitadagi ühe konkreetse toote/teenuse puhul valmis müügilähenemine. Alates kaardistamisest, vajaduse määratlemisest kuni toote esitluse ja hinnapakkumiseni välja.
Register
We will forward to you by e-mail further information regarding both the payment and the training day.