Follow-up ehk järelkõne tähendab kliendiga ühenduse võtmist pärast pakkumise saatmist.
Kui võtta Eesti müügimaastik tervikuna ette ja vaadata, kus me kõige rohkem eksime, siis ei ole vaja kaua otsida.
On uskumatu, kui laialt on meil levinud järgmine müügitöö loogika:
I Investeeritav ressurss ühe päringu või müügivõimaluse saamiseks on üüratu. Me kas kulutame meeletult raha turunduse ja reklaami kaudu, et tuua klient meie juurde. Või me hangime kliente läbi aktiivmüügi, kus omakorda meeskonna ülalpidamise kulud on suured.
II Kui klient jõuab meieni, külastades salongi või saates hinnapäringu, siis on meil tööl inimesed, kes näevad suurt vaeva, üritades alati kiirelt vastata küsimustele, teha vajadusel veenev esitlus/konsultatsioon ja saata korralik pakkumine.
III Ja siis, kõige tähtsamal hetkel, olles teinud ära kogu selle töö… Jääme me lihtsalt kliendi vastust ootama… Või helistame talle, et tehing ära tuua, kuid meie viimane pingutus on kehva tasemegavõi lihtsalt lohakas, et laseme sellega raisku kogu investeeritud aja ja raha… Miks?
Pakume ka kohandatud koolitusi, mis on loodud spetsiaalselt teie ettevõtte vajadustele.
Esimesel päeval vaatame üle järelkõne vajalikkuse ning selle toimimise eeldused: korralik struktuur, õiged hoiakud ning harjutame erinevaid kõne algusi praktikas.
Teisel päeval vaatame, kuidas lahendada kliendi vastuargumente ning päev lõppeb praktiliste harjutustega ja soovi korral elavkõnedega. Nii saad koolitatavana parimad eeldused ka päriselt õpitu rakendamiseks.
Järelkõne on müügis üks kõige alahinnatumaid tegevusi, mille tulemuslikkus sõltub tegelikult nii paljust! Järelkõne on nagu löödud värav jalgpallis! Sa võid enamiku mängust palli kontrollida, teha ükskõik kui palju häid rünnakuid rohkem kui vastased, aga kui sa lõpuks oled väravavahiga üks-ühele ja sa sel hetkel jätad palli löömata – no siis ei tule seda väravat. Ei tule seda võitu! Jah, vahel harva väravavaht koperdab või mõni pime löök kaugelt rikošetist läheb väravasse ära (klient ostab ise), kuid nii palju potentsiaali jääb realiseerimata, kui me ise oma võimalused lõpuni löömata jätame.
Dominate Sales meistriklassis teeme puust ja punaseks, miks on A L A T I kasulik järelkõne teha ning millised on ühe hea follow-upi võtmeelemendid, müüja hoiakud ning toimiv struktuur. Seejärel läheme juba praktiliseks ning meistriklassi tulemusena saab igaüks kõik vajaliku, et tulevikus tehingud pärast pakkumise saatmist lukku lüüa.
Vahest oled Sa üks vähestest tublidest müügiinimestest, kes teeb kliendile järelkõnesid, kuid ei oska edasi minna vastulausete ilmnemisel:
Koolitusel lahendame või anname vastukäigud kõikvõimalikele argumentidele, ka sinu valdkonna põhiselt. Me varustame Sinu või Su tiimi õige hoiaku ning korraliku tööriistakastiga, et töö kliendiga saaks lõpuni viidud ning väravad löödud.
Loe, kuidas ettevõtted on müüki kasvatanud kasutades meie abi.
Aitame päriselt oma klientidel kasvada
Toome siin välja auditidega alanud teenused, et näidata, kuidas erinevatel juhtudel seal edasi tegutsemine välja näeb. Läheneme klientidele alati nende eripärasid silmas pidades ning püüame leida lühima tee soovitud tulemusteni.
Võta meiega ühendust
+372 504 6622