Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Endise Scoro kasutajast müügimehe esimesed nädalad Pipedrives

Olen tänaseks päevaks müügitööd teinud ja müügiga seotud olnud üle 9 aasta.
Selle aja sisse mahuvad väga erinevad ametid ja töömeetodid (mille kohta võib kirjutada eraldi kümneid artikleid 😇)

Täna tahaksin keskenduda just müügitööd abistavatele vahenditele – peamiselt CRM-ile, ehk kliendisuhete haldamise tarkvarale.

Ma ei saa öelda, et oma karjääri jooksul oleksin kasutanud tohutult palju CRM programme, pigem on see number isegi väikene – Scoro, Hubspot ja Pipedrive ongi põhilised.

Kui minna ajas veidi rohkem tagasi, siis loomulikult on kõige rohkem kasutust saanud aegumatu paber ja pastakas. Ausalt öeldes on see teatud etapini lihtne, kiire, mugav ja tasuta lahendus, millega saab töö tehtud. Kui aga klientide arv aina kasvab ja ulatub juba sadadesse või rohkemgi ning kui minna ikkagi tõsisemaks ja rääkida konkreetselt töö tegemisest ja efektiivsest töö tegemsiest, siis mingil hetkel tuli paberi pealt kolida järgmisesse ja siiani kohati väga aktiivset kasutust saava lahenduse peale, milleks on….. Microsoft Excel! 😇

Me kõik oleme seda kasutanud ja teame hästi, mida seal teha saab ja mida mitte. Andmeid talletada, numbreid salvestada on seal väga mugav, kuid kas need aitavad meil efektiivsemalt müügitööd teha? Rohkem müüa? Paremini jälgida oma tehingute seisu ja staatust? Leida üles vajalik info e-maili või kõnede seast? Saata välja zoomi koosoleku kutseid ja samal ajal jälgida, mida teevad mu kolleegid ja kuidas ühendada minu enda kalendrit nende omaga? Ilmselgelt me kõik saame aru, et vastus on EI.

Kuidas siit edasi?

Mingil hetkel oma karjääris, kui töö läks tõsisemaks ja professionaalsemaks, siis võeti minu tollases ettevõttes kasutusele tarkvara nimega Scoro.
Olen olnud aktiivne Scoro kasutaja aastast 2015, ehk siis tugevad 5 aastat järjepidevat Scoro kasutust. Kasutasin algselt Scorot peamiselt kalendrina ja oma teha ülesannete ja tegevuste planeerimiseks. Mingil hetkel talletasin sinna ka infot enda müügitiimi liikmete ja potentsiaalsete uute kandidaatide kohta ning haldasin enda nö. projekte.

Kõik tegelikult sujus. Ma suutsin kiirelt tarkvaraga Sina peale saada ja olles müügijuhi positsioonis, sain ma endale vajalikud tegevused ja sammud täiesti murevabalt tehtud. Olen siiani suur Scoro fänn ja olen aidanud mitmel müügiinimesel ja müügijuhil oma Scoro kasutust uuele tasemele viia.

Nüüd minu esimene suurim tagasilöök tuli aga siis, kui ma hakkasin programmi kasutama konkreetselt müügitegevuste jaoks. Ehk siis müüma klientidele ja jälgima klientidega tehtud tegevusi, lubadusi ja progressi. Ma küll sain oma tegevused tehtud ja info kätte, kuid ma ei saa öelda, et programm oleks kuidagi mu müüki edendanud või paremini edasi juhtinud. Müügilehter oli küll olemas, kuid tema kasutegur oli pigem madal.

Viimased 3 nädalat olengi enda jaoks täiesti uue tarkvara ja süsteemi peal.
Tegelikult valetan…
Olen Pipedrive kasutanud korra ka varem. Aastaga võin eksida, aga see võis olla 2018-2019 vahemikus ja siis tegin seda ca kuu või isegi vähem. Kuna tol hetkel oli kasutus väga pinnapealne, siis mingeid järeldusi sealt teha ei saanud.

Nüüd uues ametis toimetades on meie ettevõtte peamiseks CRMiks Pipedrive. Ausalt öeldes olen üllatunud, kui mugav, lihtne ja loogiline kogu süsteem siin ikka on.
Minu isikliku ajajuhtimise peamine tööriist on kalender ja siin toimib kõik nii nagu peab. Mul on mugav oma ülesandeid koostada, samas lisada sinna juurde koheselt ka isikud, tehingud ja ettevõtteid. Selles osas sujub kõik plaanipäraselt. Samuti meeldib mulle väga funktsioon, et minu nö. teha nimekiri ei ole eraldi vaates, vaid ma saan kõik oma “teha” asjad lisada kalendrisse nö. “määramata kellaajale”, samas jääb see tegevus ilusti samale päevale kandrisse ülesse nähtavale. SUPER❗️ 👍

Need on sellised lihtsad ja primitiivesed asjad.

Kui nüüd rääkida müügitegevusest, siis minu jaoks peamised müügitegevust hõlbustavad funktsioonid on aga seotud just tehingute ja peamiselt just müügilehtri, ehk pipelinega.
Mu pipeline annab lihtsalt nii hea, lihtsa ja ülevaatliku seisu sellest, kuidas mul müük TEGELIKULT edeneb. Kuidas ta hakkab tulevikus edenema ja mis seisus mu tehingud on. Mis kogu selle asja juures peamine, siis süsteem on ülevaatlik, lihtne, arusaadav ja mugavalt käsitletav. Kuigi olen müügitööd juba pikemat aga teinud ja tean, et igale kohtumisele ja kõnele jne peaks järgnema järkutegevus, siis ikkagi tekitab positiivse tunde see, kui saan süsteemilt automaatse soovituse jätkutegevuse kirja panemieks. See tuletab meelde ja motiveerib, et kindlasti saaks järgmine tegevus tehtud ja ma ei pea muretsema, et mu kliendid ja follow-upid jäävad unarusse.

Mis puudutab kliendiportfelli ja olemasolevate tööde ülevõtmisest, siis taas olen hämmastunud, kui lihtne ja loogiline see Pipedrives on. Üldiselt kulub ettevõtte siseselt ühe kliendi ülevõtmisele tohutult palju aega või siis tehakse see infovahetus kiirelt, kuid selle tagajärjel läheb väga suur hulk infot kaduma. Praegu ma lihtsalt sisetan oma kliendiga seotud märksõna otsingusse, ühe klikiga leian üles vastava isiku/ettevõtte/tehingu, vajutan sinna peale ja näen hetkega kogu ajalugu, mida on tehtud, mida lubatud, kui palju räägitud, milliseid kirju vahetatud, kui palju raha saadud/saamata jäetud jne – SUPER x2❗️
NB! Mis veel väga oluline, siis suurtemate ettevõtete või mitme ettevõtte sisese kontaktisiku puhul on mul tehingud ja suhtlus eraldatud, ehk siis iga kontaktiga seotud läbirääkimised ja kokkulepped talletatakse eraldi, kuigi ettevõte on neil sama.

Ei taha ennast kiita, aga mu kolleegid on positiivselt üllatunud, kui kiirelt ma uue süsteemi olen omandanud ja siinkohal pean tunnistama, et tegemist ei ole minu üliannetega, vaid pigem lihtsalt sellega, et asi on tõesti nii lihtsaks ja loogiliseks tehtud, et asjadest aru saamine ei võta palju energiat.

Nüüd minu kaks uut lemmikfunktsiooni, mida igapäevaselt kasutan ja mis säästavad TOHUTULT  aega ja energiat, on:
a) telefoniäpp;
b) e-maili avamiste jälgimine.

Joostes päevas mööda linna/riiki ringi ja tehes erinevates kohtades erinevaid kohtumisi, on mul tarvis ka sõidus/liikumises kiirelt infot leida ja vajadusel talletada. Siin on minu vaieldamatult parimaks sõbraks telefoniäpp, mis võimaldab mul: kohe näha, kes mulle helistab (kui inimene on sisestaud meie baasi) ja lisaks pärast kõne lõppemist saan ma ühe nupuvajutusega logida kõne endale kalendrisse ja vajadusel lisada juurde märkmed, mida oleks oluline sellest kõnest talletada ja lisaks❗️ tuletab Pipedrive mulle meelde, et ma lisaksin ka pärast kõne jätkutegevuse! SUPER x3, mida veel tahta? 🙂

E-maili jälgimise osas saan ma nüüd prognoosida ja näha, kui huvitatud klient või potentsiaalne klient minu pakkumisest või mõtetest on. Kui kiiresti ta reageerib kirjaldele ja kas ta üldse neid avab? Kui ta ikkagi avab mu kirja mitu korda ja erinevatel päevadel, siis see on hea indikaator, et huvi on olemas ja tehingu edasiliikumise tõenäosus on suurem. Samuti kui mu klient avab kirja mingil kellaajal mitmeid kordi, siis see võib olla märgiks, et kiri saadeti edasi kolleegidele, kes samuti selle sisuga tutvusid – mulle sobib 🙂

Kui võtta lühidalt oma mõtted kokku, siis pean ennast taas kordama – mõlemad programmid mulle meeldivad ja ma tunnen nendega töötamisel ennast mugavalt!

Scoro puhul meeldib mulle kõige rohkem see, et mul on väga mugav ja loogiline hallata seal oma projekte ning lisada iga projekti alla just talle vajalik info. Samuti on suureks plussiks aja mõõtmine. Scoro kasutusest on mulle vast kõige rohkem külge jäänud oma tegevustele kulunud aja mõõtmine. Perioodi lõpus teadsin ma täpselt, kui palju aega ma olin kulutanud/investeerinud mingile kindlale toimetusele ja sellega sain ma analüüsida, kui palju omakorda need tegevused mulle kasu/kahju tõid. Visuaal ja värvid on mulle samuti väga sümpaatsed 🙂

Millest ma aga puudust tundsin?

Kõige rohkem vast sellest, et CRM aitaks mul müügitegevusi paremini koostada, planeerida ja ellu viia. Kui lähtuda puhtalt müügialasest aspektist, siis hetkel tunnen, et Pipedrives saan ma oma müügialased toimetused kiiremini/lihtsamini ja ülevaatlikumalt tehtud. Lisaks aitavad telefoniäpp ja e-mailide tracker mul müüke paremini koju tuua.

Kui Sul pole veel Pipedrive kontot või ta on alles algusfaasis, siis kasuta võimalust ja liitu uuesti SIIN

3 head põhjust selle tegemiseks:

  1. 60 päeva ja rohkem prooviperioodi, ehk maksma hakkad siis kui oled valmis kasutama. Aitame Sind vanast keskkonnast ümber kolida vajaduse korral.
  2. Saad meie poolt 150€ väärtuses tasuta konsultatsiooni, kus aitame Sul keskkonda üles ehitada ja paneme paika strateegia, et Pipest maksimumi välja võtaksid.
  3. Toetame sind omalt poolt keskkonna kasutusele võtmisel, lihtsamate probleemide tekkel kui Pipedrivei enda klienditugi jääb nõrgaks.

Kehtib ainult lingilt liitujatele.

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

Võta meiega ühendust

+372 505 5446