Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Miks Dominate Sales valis Pipedrive?

 

Uus elukorraldus on kiiresti liigutanud müügitöö ja meeskonna juhtimise distantsile. Ettevõtted, kes on müügis siiani majandanud Exceli, Outlooki või lihtsalt vananenud CRM-idega, on täna küsimuste ees, mida edasi lükata enam ei saa. Kuidas juhtida oma müügitiimi kaugelt? Kuidas omada ülevaadet, kas meil lisaks tulemustele on paigas ka tegevused ning kas me loome piisavalt müügipotentsiaali ka tulevikuks? Kes istub lihtsalt kodus ja kes päriselt panustab sellesse, et me kriisist võitjana välja tuleks? Üks võimalus kõik eelnevad küsimused suurepäraselt lahendada ja paremini müüma hakata, on võtta kasutusele Pipedrive. Kirjutan lihtsalt ja arusaadavalt, mis Pipedrive on ja kuidas see eestlaste loodud tarkvara on aidanud Dominate Sales`i, meie kliente ning kümneid tuhandeid teisi üle maailma.

Mis see Pipedrive on?

Pipedrive’i loomise peamine eesmärk oli müüki paremini ja efektiivsemalt juhtida. Enamik meist teab, et müügiinimestel on tavaliselt üks ja sama probleem. Kohti, kuhu joosta on alati rohkem kui üks ning kuidas olla kindel, et see, kuhu jooksen, mind aitab või edule viib. Õigete otsuste tegemiseks peab olema võimalus näha enda ajalugu, enda eelnevaid tegevusi. Seda suuresti põhjusel, et me ei saa süsteemselt edasi liikuda, kui me ei tea, kust oleme tulnud. Täna ei piisa müügi juhtimiseks märkmikust, segasest tabelist ja postkastist, kust loeme e-kirju. Sellel iganenud süsteemil on üks suur viga – inimene ei suuda infoga küllastunud töökeskkonnas asju tähtsuse järjekorda panna. Seega lahendatakse olukordi selle järgi, kes klientidest karjub kõige valjemini või siis mälu pealt. Toon lihtsa näite. Kas oleksite nõus alustama lendu õhusõidukiga, millel hooldati neid osi, mis kõige rohkem krigisesid, või sellega, millel tehnik tegi lihtsalt mälu järgi protseduure? Või siiski tahate lennata lennukiga, mida hooldati kindla protseduuri järgi, pidades silmas hooldusajalugu lennutundide järgi ning hooldusmeister pidas süsteemselt järge, mis on tehtud ja mis ei ole? Ma arvan, et tean, kumma lennukiga Te puhkusele sõidaksite.

Me oleme Dominate Salesi tiimis testinud enne Pipedrive kasutuselevõttu nelja-viit maailmatasemel CRM-i. Nende hulgas Sales Force, Sugar, Odoo, Suite CRM ning loomulikult MS Excel. Testimise käigus tõdesime, et enamik CRM-tarkvarasid on müügiinimese vaenulikud. Klassikalises stsenaariumis peab müügiinimene elementaarsete tegevuste jäädvustamiseks klõbistama 10 klikki, et tööst tekiks kasulik info nii talle endale, juhile kui ka ettevõttele tervikuna. Täna pakume vastukaaluks keskkonda, kus paljud tegevused on automatiseeritud, filtritega segmenteeritud ning müügitoru vaates etappideks jaotatud. Sellises keskkonnas kulub elementaarse info säilitamiseks 3 klikki. 

Miks meie valisime Pipedrive’i?

 

Pipedrive on loodud müügiinimestelt müügiinimestele. Kogu tema kasutajamugavus lähtub lõppkasutaja heaolust. Pipedrive on aru saanud, et CRM-ist (client relation management) on ainult siis kasu, kui inimesed seda kasutavad. Ja selleks, et inimesed seda kasutaksid, peab müügiinimesel olema kasutamine lihtne ja mõnus. Jah, juhtkond saab vajaliku info visuaalselt ja ülevaatlikult kätte, aga põhifookus on suunatud just sellele inimesele, kes teeb kõnesid, saadab e-kirju, võtab päringuid vastu ehk teeb igapäevast müügitööd ning suhtleb kliendiga. Pipedrive peab silmas, et müügiinimese elu oleks võimalikult mugav ja samal ajal saaks ettevõte kätte vajaliku info, mille pealt prognoosida tulevikku ja teha eelarveid. Liialt palju oleme näinud keskkondi, millesse on investeeritud kümneid tuhandeid eurosid, aga lõppkasutaja ei tunne ennast seal mugavalt isegi pärast aastaid kasutamist. Meil on meeskonnas ütlus: ”Teil võib olla parim CRM-tarkvara toore jõu abil, kuid kui Teie inimesed ei hakka seda kasutama, on see mõttetu!”. Pipedrive’i kasutaja mugavus ja lihtsus on ka üks peamisi põhjuseid, miks seda on ikka ja jälle valitud maailma tipp CRMide hulka ning on ka põhjus, miks Dominate Sales seda ettevõttele tutvustab ja vastavalt vajadustele üles ehitab.

Lähme nüüd praktilisemaks ja vaatame Pipedrive’ile tõsisemalt otsa. Mis teeb Pipedrive’ist hea kaaslase müügimehele või mis tekitab ettevõtte juhile tunde, et Pipedrive’i kasutades on lisamängija väljakul juures?

1. AUTOMATISEERIMINE

Pipedrive’i üks asendamatu abimees on automatiseerimine. Kõige lihtsam näide automatiseerimisest on Eesti müügimaastiku ühe suurema probleemi lahendamine: pärast pakkumuse esitamist järelkõne tegemine eesmärgiga saada aru, mida klient meie saadetud pakkumisest arvas. Näiteks kui müügiinimene tõstab tehingu konkreetsesse müügietappi, tekib talle kalendrisse automaatselt järeltegevus, mille tähtaeg on kolme päeva pärast. Müügiinimene ei pea ise pead vaevama, sest järeltegevus on tal kenasti kalendris kirjas ning kui õige aeg käes, annab keskkond sellest ka märku. Lisaks saab automatiseerida e-kirjade saatmist, tehingute liikumist müügitorus, ülesannete määramist vastavalt olukorrale ja kliendi tagasisidele. Võimalusi on palju!

2. FILTREERIMINE

Üks lisamüügi arengukohti ettevõttes on tavaliselt olemasoleva kliendibaasi maksimaalne kasutamine. Kõige lihtsam näide on pärida kliendibaasist kõik kliendid, kellega pole 6 kuud kontakti olnud. Müügiinimene tuleb tööle, avab eelnevalt salvestatud filtri ning hakkab Pipedrive’i kaudu kõnesid tegema. Mainimist väärib veel, et kui kliendiga tehakse kontakt ära, siis hüppab see automaatselt filtriga loodud listist välja. Seega on müügiinimesel kogu aeg värske nimekiri silme ees ning tüütu tabelites ja paberites ekslemine jääb ära. Oleme näinud ka seda, et müügiinimestel ja kliendihalduritel kujunevad välja kliendid, kellega suheldakse rohkem. Osadega sobitakse suhtlustasandil paremini, mõni jällegi ostab palju lihtsamalt kui teine jne. Sellisel juhul saab filtriga jälgida, et kui halduril on portfellis 100 klienti, aga suhtlus käib peamiselt 55-ga, siis tuleb ülejäänutega midagi kiiremas korras ette võtta. Ilma filtrita saame suhtluse puudujäägist aru alles siis, kui klient otsustab ühel päeval konkurendi juurde minna. Üldjuhul on siis juba hilja või peab teda hinnaga meelitama hakkama, mõlemal juhul tähendab see kaotust ettevõttele.

3. E-KIRJAD

Klientidega suheldakse sageli e-kirjaga. Kirjades olev info on tõendusmaterjal, mis sisaldab hinnapakkumise muudatusi, kokkuleppeid, mis selgusid viimasel hetkel või ka vaidlusi. Pipedrive’is liidestuvad saadetud e-kirjad kliendi kausta ning neid saab sealt vajaduse korral kiiresti ja lihtsalt kronoloogilises järjekorras vaadata. Sellest võimalusest on kasu näiteks müügiinimeste asendamiste puhul. Sellisel juhul läheb Ants ettevõtte peale, millega Kati abi soovis ja Antsul saab kiirelt selgeks, millest on jutt käinud ning saab tõrgeteta kliendiga edasi suhelda. Lisaks on Pipedrive’ist saadetud e-kirjadel võimalik sisse lülitada e-kirjade avamise jälgija. Toome lihtsa näite. Hinnapakkumise saatmise puhul näitab jälgija kenasti ära, millal klient on saadud e-kirja avanud ning mitu korda ta seda tegi. Mõelge, kui hea on müügiinimesel enne järelkõne tegemist panna strateegia paika, kui ta teab, kas klient on e-kirja vaadanud 15 korda või 1 kord. Samas, kui kellelegi väga meeldib enda praegune e-kirjade saatmise programm, siis sealt lahkuda ei ole vaja, sest Pipedrive’i ühendades sünkroniseeritakse kirjad ka sealt.

4. KLIENDIKÕNED LÄBI PIPEDRIVE’I

Pipedrive’ist saab mobiilirakendust kasutades mugavalt teha telefonikõnesid. Sellega kaasneb kohe mitmeid plusse, millest on pärast kasutama hakkamist väga raske loobuda. Näiteks automaatne kõne kalendrisse logimine. Kui kõne kliendiga on peetud, siis vähe sellest, et ta logib kõne kuupäeva ja kellaaja, kõne kestuse, kontaktisiku ja selle organisatsiooni. Ta lisab ka kõne kui tegevuse müügiinimese isiklikku kalendrisse. Selle jaoks ei pea müügiinimene eraldi mitte midagi tegema. Lisaks, kui klient peaks ise müügiinimesele helistama, siis näitab Pipedrive ära, kes helistab, mis ettevõttest ning milline on temaga pooleliolev tegevus. Kõige parem on meie enda ettevõtte näide. Müügiinimene tegi pakkumise, millest ei saanud asja. Läks mööda pool aastat ja klient võttis ise ühendust. Kontakt oli salvestatud ilusti kliendibaasi ja müügiinimene juba teadis, kes helistab. Ta võttis kõne vastu personaalse lähenemisega ning tänu Pipedrive’ile teadis kohe, millest klient rääkida soovib. Klient tundis, et temast hoolitakse ja seekord läks kohe tehinguks. Vastukaaluks anname tavalise olukorra, kus müügiinimesele helistab sisse 10 võõrast numbrit päevas ning iga kord läheb mitu minutit arusaamiseks, kes räägib ja mida ta soovib.

Pipedrive’ist ja praktilistest näidetest “otse põllult” võib kirjutada pikalt. Aga võtan siinkohal jutu kokku: Dominate Salesi lõppeesmärk on alati üks, aidata klienti jõuda tema jaoks parimate otsusteni, mitte lihtsalt müüa. Sellepärast tutvustame klientidele müügitarkvara Pipedrive, mida kasutame ise ning julgeme soovitada ka Teile.

 

Rene Sieberk
Dominate Sales OÜ
+372 5323 0579

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

Võta meiega ühendust

+372 505 5446