Nimed Müügitahvili #22: Müümiseta müümine
Varasemates saadetes oleme pikalt ja põhjalikult rääkinud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal oleme aga teenindust ja selle protsessi puudutanud veidi vähem.
Tänases saates räägivad Silver ja Andres, mis on üldse teenindus? Mis on teeninduse eesmärk ning millest tekib kliendil suurepärane teeninduskogemus?
Saate põhifookuses on müümiseta müümise põhimõte, ehk kuidas klienti teenindada nii, et ta ei tunneks müügisurvet ning samal ajal saaksid kõik osapooled (klient, teenindaja ja ettevõte) oma eesmärgid täidetud?
Saate jooksul lahkame lisaks järgnevaid teemasid:
– Miks tuleb teeninduspersonali juhtimisel ja värbamisel lähtuda suuremast pildist ning müüa visiooni?
– 9 sammuline teenindusprotsess, mida saad kohe oma töös rakendada.
– Mida kujutab endast 7* teeninduse põhimõte?