Meist
Kui 2016. aasta suvel kliendi juures asjad kokku pakkisin, tuli see taas: “Kle ma pean ütlema, et Sa müüd hästi! Sa meile tööle ei taha tulla?” Tolleks hetkeks olin seda sama lauset kuulnud juba kümneid kordi, kuid seekord oli teisiti. Sest järsku see lahvatas! “Kuidas aidata rohkem kui ühte firmat korraga? Koolitusfirma?!” küsisin endilt.
Ja sinna otsa kohe esimene probleemküsimus: “Okei, oma praegust toodet ma oskan müüa igast asendist igale ühele! Aga äkki on see ainult selles valdkonnas? Võib-olla ma mujal ei oskagi müüa, veel vähem aidata teistel müüa?”
Täna peaaegu kolm aastat hiljem võin üheskoos meeskonna ja klientidega veendunult öelda, et õnneks oskasin ja oskame ka täna! See aeg on nii toonud edu kui õpetanud kõvasti. Ma siiani olen tänulik, kui mõtlen, et kuidas küll meie esimesed kliendi julgesid meid osta? “Koolitaja vanus 26, müügistaaži pole kümmetki, kodulehest ja kliendi soovitustest rääkimata. Mingi startupi ehitas üles, aga minu valdkond on ju hoopis midagi muud!”
Aga mille pealt me siis need tehingud võitsime? Üks väärtuslikumaid hea müügi õppetunde- müük ei ole alati hinna või tootepõhine. Müük ei pruugi ka staatusest ja kogemustest sõltuda. Müügi õnnestumiseks piisab teinekord tugevast tahtest ja energiast! Soovist teha rohkem, ajada vajadusel käised üles ja vastutada oma tehtud töö eest.
Oleme võitnud klientide südame, sest oleme südames noored ja innovaatilised. Julgeme teha rohkem. Keskendume tulemusele. Läheme ka ise põllule ja praktiseerime koos kliendiga. Õpetame müüki, mis ka päriselt töötab! Kõik teavad, et alusta vestlust “Tere-ga”. Mõni teab, et kaardista ka kliendi vajadusi. Vähem oskavad müüa väärtust, mitte toote omadust ja teha seda kliendist lähtuvalt. Üksikud oskavad tehingut ka tegelikult closida. Mitte teha lihtsalt “Kaardiga või sulas”, vaid ka päriselt, järjepidevalt closida.
Vahet ei ole, kas oled B2B, B2C, P2P, D2D. Oled Sa metalli/puidusektori või kütuse mahumüügi firma või esinduses/salongis kliente vastu võttev põranda, valgusti müüja? Või oled äkki finantsteenused või IT- tarkvara pakkuv ettevõte? Või hoopis ehituses projektimüüki teostav või mõnda teenust pakkuv staažikas tegija? Vahet ei ole.
Ainuke asi, mis loeb:
Kas Sa tahad kasvada? Kas Sa tahad oma müügilähenemist uuendada? Kordades paremaks muuta? Või tahad Sa tõsta töötajate produktiivsust, ajajuhtimist? Meeskonna tunnet? Vajad Sa äkki uusi inimesi? Või hoopis uusi süsteeme (CRM, tööstandardid, juhtimisalane strateegia)? Või tahad Sa seda kõike või vähemalt veenduda, kust üldse alustada, et lühima sammude arvuga juba midagi ära teha!?
Siis võta meiega ühendust! Saad kõvasti energiat, praktilist lähenemist ja kvaliteedigarantii. Kui ei meeldi, raha-tagasi ja Sul on võimalus olla meie esimene :). Esimene peatselt 200 rahuloleva kliendi hulgas, kes on kõik mingil kujul ülalolevatele probleemidele lahenduse saanud. Ja seejuures taas sammu oma unistuse poole lähemale astunud. Liitu ka Sina selle toreda seltskonnaga ja anna meile võimalus oma ettevõte uuele tasemele viia!
Silver Rooger