Follow-up ehk Järelkõne meistriklass
Kui võtta Eesti müügimaastik tervikuna ette ja vaadata, kus me kõige rohkem eksime, siis ei ole vaja kaua otsida. Järelkõne on müügis üks kõige alahinnatumaid tegevusi, mille tulemuslikkus sõltub tegelikult nii paljust!
Tipptasemel teeninduse alused
Juba ammu ei ole teeninduse eesmärk olla lihtsalt viisakas ja näidata oma klientidele tooteid või teenuseid ning vastata nende tekkinud küsimustele. Kliendi jaoks tähendab suurepärane teenindus seda, et ta leiab oma soovile just Temale sobiva lahenduse.
Kuidas kohtumisel eristuda ja jõuda kohe kokkuleppeni?
Kuidas aidata kliendil jõuda talle parima otsuseni, kulutades selleks võimalikult vähe tema aega ja ressursse? Milline on üks hea kohtumine kliendiga ja millised on selle õnnestumise kriteeriumid?