Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Testostud nii äri- kui eraklientidele – testi oma müügitiimi võimeid

 

Testostud ehk Mystery shopping

Tervikuna müügiprotsess on juhile raskesti hoomatav ning hulk elemente jääb talle kadunuks. Oled Sa suurkliendihaldur telekomi ettevõttes, aktiivne müügiguru väike-, keskmises ettevõttes või hoopis esinduses töötav müügispetsialist, kes leiab klientidele parimad lahendused – me kõik vajame aeg-ajalt tagasisidet ja kompetentside kvaliteedikontrolli, et hoida või tõsta oma taset. Millegipärast on Jaemüügis rohkem levinud testostud, kuid Dominate Sales teeb testoste kõigile firmadele.

Testostude näide

 

Hiljuti tegime testostu õlide- ja määrdeainete müügiga tegelevale ettevõttele. Tema müügiesindajad haldasid kindlaid kliendiportfelle ja müügiprotsess nägi tavaliselt välja järgmine: kliendipäring – kohtumine – pakkumine – läbirääkimised.

Kuna iga suvaline ettevõte sellise müügi jaoks ei kvalifitseeru, siis korraldasime testostud läbi ühe põllumajandusettevõtte. Antud firma oli neil potentsiaalsete klientide listis olemas ja reaalne huviline. Saatsime päringu ja osalesime kohtumisel vaatlejana.

Hiljem koostöös antud ettevõtte juhatuse liikmega mängisime läbirääkimiste vooru ka läbi. Müügitöötajal polnud aimugi, et tegemist oli testostuga ja teate, mis oli parim asi antud protsessis? See põllumajandusettevõte tuligi konkurendilt üle ja kliendiks! Me valime antud ostude läbiviimiseks võimalusel ettevõtteid, kellel võib ka reaalselt antud teenust/toodet vaja minna, et tekitada juba seeläbi firmale müüki või võimalust jalg ukse vahele saada.

Antud protsessist saadud tagasiside oli müügiinimesele üliväärtuslik ja ettevõtte sai boonusena kliendi! Müügihaldur on edaspidi oma demodes veel konkreetsem ja väärtuspõhisem ning teab, kuidas pärast pakkumise saatmist toime tulla kliendipoolsete argumentidega. Aita ka enda müügitiimil astuda järgmine samm paremate tulemuste suunas ja võib-olla saad ka Sina kliente juurde juba protsessi käigus!

 

Töö tulemused on kasutatavad ka edaspidi

Alustasime koostööd ettevõttega, kes on iga-aastaselt testoste ka varem läbi viinud, kuid tahtis proovida vahelduseks teist teenuse osutajat. Peamiseks põhjuseks taheti vaadata, kas leitakse midagi, mida praegune partner ei märka. Lisaks, sooviti üldjoontes põhjalikumat ja konkreetsemat analüüsi müügitöötajate hetketaseme kohta.

Ettevõttel on üle kümne esinduse erinevates Eesti linnades  ja tegemist on töö- ja tuleohutustooteid pakkuva ettevõttega. Firma personalijuhi tagasiside pärast testoste järgnevalt :

Diana Karmo Tamrex
Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha.

Ava rohkem

Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Peida

Kuna kliendil oli töötajaid ja esindusi palju, siis ta sai lisaboonusena endale praktiliselt õpperaamatu erinevate müügikaasuste kohta, mida edaspidi kasutada töötajate koolitamisel ja uute inimeste lisandumisel meeskonda. Iga müügietapi kohta oli põhjalikult ära kirjeldatud, mida töötaja tegi ja oleks võinud/pidanud tegema, et saavutada parem kontakt, tulemus.

Võta meiega ühendust ja vaata ka oma müügiinimeste tase üle – anonüümselt ja läbi reaalolukordade! Kvaliteedi kasv ja parem ülevaade, keda ja millise koha pealt treenida!

Võta meiega ühendust

+372 507 7441