Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Tipptasemel teeninduse alused

Klienditeeninduse 101

Juba ammu ei ole teeninduse eesmärk olla lihtsalt viisakas ja näidata oma klientidele tooteid või teenuseid ning vastata nende tekkinud küsimustele. Kliendi jaoks tähendab suurepärane teenindus seda, et ta leiab oma murele, vajadusele või soovile just temale sobiva lahenduse. See lahendus ei pea aga ilmtingimata olema seotud müügiga.

Teoorias teame me kõik, et klientidele tuleks naeratada, nendega peaks suhtlema viisakalt ning milliste lausete või sõnadega peaksime neile lähenema. Kuid olles analüüsinud tuhandeid teenindus- ja müügisituatsioone ning teinud sadu testoste, näitavad tulemused paraku, et praktikasse jõuab vaid väike osa neist teadmistest.

Käesolev koolitus tugineb meie aastatepikkusele kogemusele ning praktikas tõestatud parimatele meetoditele. Koolituse jooksul aitame sul mõista, mis toimub klientide peas ja mida nad tegelikult sinult kui teenindajalt/konsultandilt ootavad. Varustame sind parimate, läbitestitud tööriistadega, et sa ei peaks hakkama ise jalgratast leiutama ning saaksid nende teadmiste põhjal lihtsamini välja töötada oma isikliku teenindamisstiili. Aitame sul tuvastada takistavad uskumused ja juurutada põhimõtteid, mis aitavad sul oma tööd rohkem nautida ning tõsta teeninduskvaliteet uutesse kõrgustesse.

Koolituse ülesehitus

Pakume ka kohandatud koolitusi, mis on loodud spetsiaalselt teie ettevõtte vajadustele.

Koolituse ülesehitus

09:00-10.30

  • Kliendi ootused teenindusele 2024-2025
  • Tipptasemel teenindaja roll ja eesmärk

10:30-10:45 kohvipaus
10:45-12:00

  • Töörahulolu ja tipptasemel teeninduskvaliteeti toetavad uskumused ja põhimõtted
  • Eelneva kasutuselevõtt praktikas ja harjumuseks kujundamine

12:00-12:40 lõuna
12:40-14:15

  • Tipptegijate 6 sammuline teenindusprotsess
  • Teenindusolukordade analüüs ja seoste leidmine, parendus

14:15-14:30 Kohvipaus
14:30-16:15

  • Rollimängud ja olukordade läbimängimine õpitu rakendamiseks praktikas

16:15-16:30 Viimane ringutav paus
16:30-17:00

  • Järelduste tegemine, õpitu kinnistamine ja tegevusplaani koostamine edasiseks.
  • Koolituse lõpp

Rohkem informatsiooni koolituse kohta

Insights

Koolituse tulemusena koolitatav:

  • Määratleb teenindajaks olemise rolli ja eesmärgi
  • Sõnastab endale kasulikud hoiakud ja põhimõtted teenindamisel
  • Demonstreerib 6 sammulise teenindusprotsessi rakendamist:
    • Tervita ja positsioneeri
    • Kõneta ja loo kontakt
      Kaardista (selgita vajadus)
    • Tutvusta lahendusi ja leia sobiv
    • Soovita ja ületa vastupanu
    • Täienda läbi lisamüügi ja vormista
  • Loob tegevusplaani õpitu kasutusele võtuks koolituse järgselt.

Koolitusele järgnev personaalne supervisioon 2h

Kohtumine koolitatava esinduses, kus õpitut harjutatakse reaalsetes teenindusolukordades ja seejärel analüüsitakse koos koolitajaga.
See tagab selle, et õpitu ei jääks harjutusplatsile, vaid rakenduks ning annab kindlustunde teenindajale edasiseks!


Koolitusel osaleja saab tunnistuse. Kui soovite diplomit, mis näitab, et olete koolitusel õpitu omandanud, tuleb edukalt läbida supervisioon ja sooritada eraldi kirjalik test õpitulemuste kohta.

Käesolevale koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii. See tähendab, et juhul, kui koolituse tellija ei jää sellega rahule, me talle arvet ei esita (või kanname ilma küsimusi esitamata kogu raha tagasi).

Klientide tagasiside​

Loe, kuidas ettevõtted on müüki kasvatanud kasutades meie abi.

Aitame päriselt oma klientidel kasvada

Toome siin välja auditidega alanud teenused, et näidata, kuidas erinevatel juhtudel seal edasi tegutsemine välja näeb. Läheneme klientidele alati nende eripärasid silmas pidades ning püüame leida lühima tee soovitud tulemusteni.

Võta meiega ühendust

+372 504 6622