Juba ammu ei ole teeninduse eesmärk olla lihtsalt viisakas ja näidata oma klientidele tooteid või teenuseid ning vastata nende tekkinud küsimustele. Kliendi jaoks tähendab suurepärane teenindus seda, et ta leiab oma murele, vajadusele või soovile just temale sobiva lahenduse. See lahendus ei pea aga ilmtingimata olema seotud müügiga.
Teoorias teame me kõik, et klientidele tuleks naeratada, nendega peaks suhtlema viisakalt ning milliste lausete või sõnadega peaksime neile lähenema. Kuid olles analüüsinud tuhandeid teenindus- ja müügisituatsioone ning teinud sadu testoste, näitavad tulemused paraku, et praktikasse jõuab vaid väike osa neist teadmistest.
Käesolev koolitus tugineb meie aastatepikkusele kogemusele ning praktikas tõestatud parimatele meetoditele. Koolituse jooksul aitame sul mõista, mis toimub klientide peas ja mida nad tegelikult sinult kui teenindajalt/konsultandilt ootavad. Varustame sind parimate, läbitestitud tööriistadega, et sa ei peaks hakkama ise jalgratast leiutama ning saaksid nende teadmiste põhjal lihtsamini välja töötada oma isikliku teenindamisstiili. Aitame sul tuvastada takistavad uskumused ja juurutada põhimõtteid, mis aitavad sul oma tööd rohkem nautida ning tõsta teeninduskvaliteet uutesse kõrgustesse.
Pakume ka kohandatud koolitusi, mis on loodud spetsiaalselt teie ettevõtte vajadustele.
09:00-10.30
10:30-10:45 kohvipaus
10:45-12:00
12:00-12:40 lõuna
12:40-14:15
14:15-14:30 Kohvipaus
14:30-16:15
16:15-16:30 Viimane ringutav paus
16:30-17:00
Koolituse tulemusena koolitatav:
Koolitusele järgnev personaalne supervisioon 2h
Kohtumine koolitatava esinduses, kus õpitut harjutatakse reaalsetes teenindusolukordades ja seejärel analüüsitakse koos koolitajaga.
See tagab selle, et õpitu ei jääks harjutusplatsile, vaid rakenduks ning annab kindlustunde teenindajale edasiseks!
Koolitusel osaleja saab tunnistuse. Kui soovite diplomit, mis näitab, et olete koolitusel õpitu omandanud, tuleb edukalt läbida supervisioon ja sooritada eraldi kirjalik test õpitulemuste kohta.
Käesolevale koolitusele kehtib 100% Raha Tagasi Garantii. See tähendab, et juhul, kui koolituse tellija ei jää sellega rahule, me talle arvet ei esita (või kanname ilma küsimusi esitamata kogu raha tagasi).
Loe, kuidas ettevõtted on müüki kasvatanud kasutades meie abi.
Aitame päriselt oma klientidel kasvada
Toome siin välja auditidega alanud teenused, et näidata, kuidas erinevatel juhtudel seal edasi tegutsemine välja näeb. Läheneme klientidele alati nende eripärasid silmas pidades ning püüame leida lühima tee soovitud tulemusteni.
Võta meiega ühendust
+372 504 6622