Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Nimed müügitahvlil #7: Kaardistus on edu alus

Kliendi vajaduste ja ootuste kaardistamine on kõige olulisem osa müügiedus, et mõista, kuidas, miks ja millal klient ostab. Kaootilistele küsimustele saab anda ainult kaootilisi vastuseid ja selle infoga pole hiljem midagi peale hakata. Kas sinu tiimil on konkreetsed küsimused kirjas? Kas neile on ka võimalikud vastused läbi mõeldud? Kas need küsimused on loogilises järjekorras?

KAARDISTUS

Kaardistuse vajalikkus, definitsioon- kliendi vajaduste väljaselgitamine, leidmaks talle sobiv ja väärt lahendus talle mõnusas õhkkonnas

Turu olukord- tellimuste vastuvõtjad või surnuks rääkijatest kaupmehed, kes panevad kasseti käima ja uni tuleb. Mis on standard, sult kas üldse ei küsita või äärmisel juhul 2-3 väga tootega seotud küsimust, et teha kiire valik ja asuda järgmisesse etappi. Müügitüübist lähtuvalt võib see teinekord sobida, aga reeglina jääb nõrgaks.

6 asja, mis juhtub kui me ei kaardista:

Müüme valet toodet
Müüme valele kliendile
Müüme valel ajal
Müüme ja oleme pealetükkivad, loomata vajadust/soovi osta
Müüme liiga vähe või liiga palju
Müüme usaldust tekitamata

Kaardistuse 3 alametappi:

Kvalifitseeri
Loo väärtus, vajadus
Loo usaldus.

Järgmine osa

Eelmine osa

Võta meiega ühendust

+372 507 7441