Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Nimed müügitahvlil #8: Kuidas ehitada üles presentatsiooni, mis müüb?

Saatesarja kaheksandas osas oleme jõudnud müügiprotsessi faasi, kus eelnevas faasis kliendi kaardistamisest kogutud sisendi põhjal tuleb teie toote/teenuse väärtusi kliendile presenteerima hakata. Ehk kuidas ehitada üles presentatsioon, mis müüb.

Kuidas luua selline presentatsioon, et klient saaks kätte talle otsustamiseks vajaliku info talle sobival kujul? Millised on esitluse olulised komponendid ja lihtne mudel, mida järgida? Millised on levinud vead, mida tuleks vältida? Lisaks head näited, et konteksti paremini mõista ja oma valdkonda sobitada.

Kaardistus on edu alus

Järgmine osa

Eelmine osa

 

Võta meiega ühendust

+372 507 7441