fbpx
Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Müügiviga, mis on lausa piinlik

Saadetakse tagantjärgi e-mail ning siis jäädakse vastust ootama. Muhv nõudmiseni. Miks on oluline üritada juba kohapeal tehing lukku lüüa või vähemalt panna järgmine samm paika? Ning miks see on nii suur müügiviga?

müügiviga

 

Ülemaailmne müügiuuring: Mida kliendid enim hindavad ostuprotsessi jooksul?

– Tunne, et ta on väärtuslik, oodatud.

– Tunne, et teda tõesti siiralt tahetakse aidata ja tema probleemile leida parim lahendus.

– Kogu ostuprotsess on kiire, lihtne ja sujuv.

Kui ma kohe tellimust küsin, kas see pole mitte survestamine?

Klientidele, isegi kui nad väidavad teistpidi, ei meeldi ajada asju pikemaks ja keerulisemaks kui vaja. Nad teevad seda siis, kui neil on mingi hirm või piirav uskumus ostmise osas või nad pole veel veendunud Sinu pakutu kasulikkuses.

Ja kes siis veel peaks aitama tal selles osas selgusele jõuda või vähemalt asjatuid hirme maha võtta. See ongi Sinu töö! Ja millal seda veel teha, kui mitte nüüd, kui tal on just värskelt kõik meeles, ta on parajasti teemas sees ja Sa saad temaga koos kohe live´s kõik läbi arutada.

Inimesed unustavad 24h jooksul 90% Sinu tunniajasest presentatsioonist. Teaduslik fakt. Sel ajal kui Sa oled lõpetanud oma esitluse ja teinud oma töö hästi, on ostutemperatuur laes. Kõik vajalik olemas, et tegelikult edasi liikuda.

Tee seda ja küsi tellimust või pane paika järgmine samm ning Sa üllatud kui palju kiiremini kogu protsess edasi liikuma hakkab? Ma ei väida, et kõik kohe ostma hakkavad. Suure tõenäosusega tuleb siit “Ei”, “Ma pean mõtlema”, “Ma pean arutama”, “Saada pakkumine ja arutame paari nädala pärast”.

Siit algab alles päris müük

Nüüd Sa saad kliendilt sisendit, kus jäid tal asjad segaseks. Samuti, saad talle näidata ära, miks just teid valida, kui küsimus on usalduses. Maandada hirme läbi näidete, et klient ei peaks muretsema potentsiaalselt võimalike tekkivate olukordade osas. Kui Sa closid ja teed seda korduvalt, lahendades erinevaid murekohti ja küsides uuesti tellimust, siis igakord Sa astud sammu lähemale.

Ja Sa teed seda koos kliendiga, sest ka tema saab dialoogi arenedes erinevatele küsimustele vastused. Küsimustele, mida ta oleks ju nagunii pidanud ka ise lahendama hakkama. Kas klient on antud valdkonnas ekspert? Kas ta teab kõiki teisi kliente, kes on ostnud? Kuidas neil on läinud? Kuidas tema hirmud võivad olla asjatud? Miks just Sinult osta? Ei tea ju!

Hooli kliendist, julgedes küsida tellimust

Halvimal juhul, kui otsust ikkagi vastu ei võeta, oled Sa aidanud kaasa selle lähemale jõudmisele ja oled hoidnud kliendi jaoks hulga aega kokku! Lisaks, jääd Sa talle meelde ja Sinu näited erinevatest juhtudest, kui ta valib näiteks odavama, kuid kehvemat teenust osutava partneri.

Piisab ühest sellise juhtumist ja tal tuleb meelde, kuidas Sa hoiatasid teda selle eest ning järgmine kord tuleb ta Sinu juurde. Me ei saa kõiki kliente tehingutesse, kuid me saame aidata neil vastu võtta teadlik otsus lähtudes kogu informatsioonist.

Otsus, ka negatiivne, on alati parem kui protsessi edasi lükkamine

Teisisõnu, kui ta lähebki konkurendi juurde või jätab ostmata, aga on teadlik kõikidest riskidest ja võimalustest, siis oleme oma töö ära teinud. See ongi müük: aidata kliendil jõuda talle parima otsuseni, kulutades selleks võimalikult vähe tema ressursse (aeg, raha). Otsus on JAH või EI- mitte “ma pean mõtlema”.

 

 

Orginaal artikkel : BestSales.ee

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

Võta meiega ühendust

+372 5566 5067