Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Meist

Silver Rooger

Tegevjuht, Partner

Silver usub, et kui on soov jõuda oma tõelise kireni, siis ei tohi maha jätta usku iseendasse, meeletut tahet ning tööriistakasti täis kasulike põhimõtteid. Tema elus on tekkinud mitu olukorda, kus puhas tahe ja hulljulge järjekindel lähenemine on viinud teda kaugemale, kui ta oleks osanud arvata. Matemaatikast kaasa võetud süstemaatiline lähenemine argumentide lahendamisse ja köögist loovmõtlemine, on just see, mida Silver peab enda suurimaks eeliseks.

 

 

 

 

 

Andres Kiviselg

Juhtimiskonsultant, partner

Kogenud müügiinimese, coachi ja treenerina on Andres pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning varustanud sadu müügiinimesi hindamatute oskuste ja teadmistega.
Kokku on ta treeninud ja koolitanud üle 60-e Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna ning pidanud üle 120 erineva koolituse. Lisaks tugevale juhtimisoskusele omab Andres hindamatut analüüsivõimet. Tema kontol on üle 550 kirjaliku müügisituatsiooni analüüsi!

 

 

 

 

 

 

Kui 2016. aasta suvel kliendi juures asjad kokku pakkisin, tuli see taas: “Kle ma pean ütlema, et Sa müüd hästi! Sa meile tööle ei taha tulla?” Tolleks hetkeks olin seda sama lauset kuulnud juba kümneid kordi, kuid seekord oli teisiti. Sest järsku see lahvatas! “Kuidas aidata rohkem kui ühte firmat korraga? Koolitusfirma?!” küsisin endilt.

Ja sinna otsa kohe esimene probleemküsimus: “Okei, oma praegust toodet ma oskan müüa igast asendist igale ühele! Aga äkki on see ainult selles valdkonnas? Võib-olla ma mujal ei oskagi müüa, veel vähem aidata teistel müüa?”

Täna peaaegu kolm aastat hiljem võin üheskoos meeskonna ja klientidega veendunult öelda, et õnneks oskasin ja oskame ka täna! See aeg on nii toonud edu kui õpetanud kõvasti. Ma siiani olen tänulik, kui mõtlen, et kuidas küll meie esimesed kliendi julgesid meid osta? “Koolitaja vanus 26, müügistaaži pole kümmetki, kodulehest ja kliendi soovitustest rääkimata. Mingi startupi ehitas üles, aga minu valdkond on ju hoopis midagi muud!”

Aga mille pealt me siis need tehingud võitsime? Üks väärtuslikumaid hea müügi õppetunde- müük ei ole alati hinna või tootepõhine. Müük ei pruugi ka staatusest ja kogemustest sõltuda. Müügi õnnestumiseks piisab teinekord tugevast tahtest ja energiast! Soovist teha rohkem, ajada vajadusel käised üles ja vastutada oma tehtud töö eest.

Oleme võitnud klientide südame, sest oleme südames noored ja innovaatilised. Julgeme teha rohkem. Keskendume tulemusele. Läheme ka ise põllule ja praktiseerime koos kliendiga. Õpetame müüki, mis ka päriselt töötab! Kõik teavad, et alusta vestlust “Tere-ga”. Mõni teab, et kaardista ka kliendi vajadusi. Vähem oskavad müüa väärtust, mitte toote omadust ja teha seda kliendist lähtuvalt. Üksikud oskavad tehingut ka tegelikult closida. Mitte teha lihtsalt “Kaardiga või sulas”, vaid ka päriselt, järjepidevalt closida.

Vahet ei ole, kas oled B2B, B2C, P2P, D2D. Oled Sa metalli/puidusektori või kütuse mahumüügi firma või esinduses/salongis kliente vastu võttev põranda, valgusti müüja? Või oled äkki finantsteenused või IT- tarkvara pakkuv ettevõte? Või hoopis ehituses projektimüüki teostav või mõnda teenust pakkuv staažikas tegija? Vahet ei ole.

Ainuke asi, mis loeb:

Kas Sa tahad kasvada? Kas Sa tahad oma müügilähenemist uuendada? Kordades paremaks muuta? Või tahad Sa tõsta töötajate produktiivsust, ajajuhtimist? Meeskonna tunnet? Vajad Sa äkki uusi inimesi? Või hoopis uusi süsteeme (CRM, tööstandardid, juhtimisalane strateegia)? Või tahad Sa seda kõike või vähemalt veenduda, kust üldse alustada, et lühima sammude arvuga juba midagi ära teha!?

Siis võta meiega ühendust! Saad kõvasti energiat, praktilist lähenemist ja kvaliteedigarantii. Kui ei meeldi, raha-tagasi ja Sul on võimalus olla meie esimene :). Esimene peatselt 200 rahuloleva kliendi hulgas, kes on kõik mingil kujul ülalolevatele probleemidele lahenduse saanud. Ja seejuures taas sammu oma unistuse poole lähemale astunud. Liitu ka Sina selle toreda seltskonnaga ja anna meile võimalus oma ettevõte uuele tasemele viia!

Silver Rooger

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

Võta meiega ühendust

+372 507 7441