Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Müügiskriptide loomine just sinu toote/teenuse väärtusi silmas pidades

 

 

Igivana debatt müügis:

Kas valmiskirjutatud ja läbimõeldud Müügiskript töötab paremini kui peast rääkimine või mitte? Isegi maailma tipptreenerid ja müügikoolitajad vaidlevad selle üle.

 

Müügiskripti kasutamise suurimaks miinuseks tuuakse välja:

  • Kõlab mahaloetult
  • Kaob ära reaalne dialoogi tunne
  • Kui klient ütleb midagi ootamatut, jookseb müügikonsultant kokku ja mäng läbi

 

Miks me usume müügiskriptidesse

Oleme saavutanud meie klientide juures suurepäraseid tulemusi.

Me ei ehita “klassikalist” müügiskripti. Me oleme 100% nõus: kui olete ehitanud lähenemise üles nii nagu ülalpool toodud miinused, siis see ei toimigi! Peamised põhjused, miks skriptid põruvad:

  • Nad ehitatakse üles ideaalolukorra peale
  • Neid ei õpita pähe
  • Ei harjutata läbi ja siis loetaksegi maha.

Ideaalne klient ja olukord skriptina näeb tavaliselt välja järgnev, kus müügimehe küsimuste ja sõnavõttude peale on järgnevad vastused: “Tere!” “Jah, on küll aega” “Hmm, kõlab huvitavalt, rääkige lähemalt” “Nii, ja palju maksab” “Jah, ma olen huvitatud kohtuma” “Saatke pakkumine ja kinnitan ära”.

Päris elu on ju midagi muud! Selliseid kõnesid juhtub heal juhul 1 10-st, võib-olla isegi 1 100-st. Millised on need ülejäänud 9 kõne 10-st siis? Enamasti täis vastulauseid, kuna klient pole teemas sees, on vähehuvitatud või ei kvalifitseerugi!

Milleks üldse müügiskript?

Kui ehitada skript üles nii nagu peab, nii nagu oleme teinud seda iseendale ja oma klientidele, siis paremat asja müügis ei ole! Läbimõeldud, läbiharjutatud lähenemine, kus kõik kliendi teekonnad, kliendi vastulaused on lahendatud. Iga tippspetsialist vajab oma tööks head varustust, head tööriistakasti. Kujuta ette mehaanikut ilma mutrivõtmeta, korvpallurit ilma pallita, muusikut ilma mikrofoni või pillita! Nagu hr Grant Cardone on öelnud: “Isegi Jeesus vajas haamrit!”

Lisaks, skripti suureks plussiks on see, et ta aitab Sind ja Su tiimi ka “kehvadel” päevadel. Keegi meist pole kaitstud nende hetkede eest, kui elu astub mängu ja saatus teeb oma vingerpusse. Kui väljaspool tööd on asjad sassis ja raske keskenduda. Just sellistel hetkedel on skript eriti väärtuslik! Mäletate neid hetki koolis, kus pidite luuletust peast tahvli ees lugema? Ta oli enne Teil täiesti selge, kümneid kordi ladusalt esitatud- siis kui olite oma ette ja heas rahulikus seisundis. Kuid klassi ees ei pruukinud ta nii hästi välja tulla, sest närv oli sees, teised vaatasid ja hirm ebaõnnestuda oli suur. Ma usun, et enamik meist on sellistel hetkedel mõelnud: “Saaks vaid toetuda korrakski paberile kirja pandud tekstile! Ta on peas, aga see annaks niipalju kindlust juurde.”

Sama on ka müügis. Ka siin on hirm ebaõnnestuda ja seisund tavapärasest ärevam, eriti raske veel siis kui mõtted mujal ja elus palju väljakutseid.

Mattias Nõlvak
Mattias NõlvakInforegister, suurkliendihaldur

Kuigi toodete, teenuste tutvustamine ning väärtuste argumenteerimine on täies mahus peas, leiab selle sisust tihtilugu nii mõndagi, millele toetuda saab. Skript aitab nii uuel, kui ka olemasoleval töötajal alati juttu hoida fookuses.

Oleme analüüsinud, millal ja miks mõnel müügiinimesel tulemused ja produktiivsus langeb ning avastanud huvitava tõsiasja, et skripti kasutatavatel tiimidel on mahakukkumine väiksem kui neid mitte kasutavatel meeskondadel.

Seesama põhjus- ühtedel on raskel hetkedel luuletust võimalik ka käest lugeda, teistel mitte. Mis juhtub, kui pea jookseb kokku või tuleb midagi ootamatut? Me jääme vait ja nõustume kliendiga. Skriptil olev vastus annab võimaluse edasi minna ja midagigi öelda, kui endal mõtted otsas.

Meie strateegia

Dominate Sales ehitab firmadele üles müügiskripte lähtudes järgnevast strateegiast:

  • Me suhtleme meeskonnaga ja kaardistame toote ning kliendi profiili.
  • Mängime läbi peamised poolt- ja vastuargumendid ning toote plussid, miinused
  • Paneme kokku esmase skripti ja testime praktikas.
  • Tuunime ja soovitud tulemusteni jõudmisel treenime põhjalikult kogu meeskonda.
  • Järgneb 1-2 kuuline periood, kus meeskonnaga kord nädalas kohtudes ja lives tööd tehes anname veel viimase lihvi.

Tulemuseks on lahingus karastunud, läbimõeldud müügilähenemine, mis töötab, on meeskonnal peas ja kliendid ei saa arugi, et kasutatakse skripti. Oluliselt paremad tulemused ja uute töötajate sisseelamine väheneb märkimisväärselt!

Karl Trepp
Karl TreppPrimend AS müügikonsultant

Müügiskript on hea algajatele, kes alles alustavad nullist. Õigete avangutega, vastuväidetega ning nii öelda lõpp-close´iga tunned ennast võitmatuna. Mida õpetab Dominate Sales ning Silver isiklikult hästi, on tonaalsus. Ilma õige tonaalsuse treeninguta on nii öelda müügiscript lihtsad laused valgel paberil.

Võta meiega ühendust

+372 504 6622