Auditi ja sellele järgnenud lahenduste tulemusena on keskmiselt meie klientide käive või töö efektiivsus kasvanud 15-40%!
Oleme värvanud ja ise välja treeninud rohkem kui 100 müügispetsialisti ja kümneid müügitalente ja -juhte.
Aidanud üles ehitada äritarkvara startup’i, tõstes müügiosakonna juhina ettevõtte käivet kahe aastaga 50 tuhandelt 1 miljonini.

Müügiskriptide loomine just sinu toote/teenuse väärtusi silmas pidades

 

 

Igivana debatt müügis:

Kas valmiskirjutatud ja läbimõeldud Müügiskript töötab paremini kui peast rääkimine või mitte? Isegi maailma tipptreenerid ja müügikoolitajad vaidlevad selle üle.

 

Müügiskripti kasutamise suurimaks miinuseks tuuakse välja:

  • Kõlab mahaloetult
  • Kaob ära reaalne dialoogi tunne
  • Kui klient ütleb midagi ootamatut, jookseb müügikonsultant kokku ja mäng läbi

 

Miks me usume müügiskriptidesse

Oleme saavutanud meie klientide juures suurepäraseid tulemusi.

Me ei ehita “klassikalist” müügiskripti. Me oleme 100% nõus: kui olete ehitanud lähenemise üles nii nagu ülalpool toodud miinused, siis see ei toimigi! Peamised põhjused, miks skriptid põruvad:

  • Nad ehitatakse üles ideaalolukorra peale
  • Neid ei õpita pähe
  • Ei harjutata läbi ja siis loetaksegi maha.

Ideaalne klient ja olukord skriptina näeb tavaliselt välja järgnev, kus müügimehe küsimuste ja sõnavõttude peale on järgnevad vastused: “Tere!” “Jah, on küll aega” “Hmm, kõlab huvitavalt, rääkige lähemalt” “Nii, ja palju maksab” “Jah, ma olen huvitatud kohtuma” “Saatke pakkumine ja kinnitan ära”.

Päris elu on ju midagi muud! Selliseid kõnesid juhtub heal juhul 1 10-st, võib-olla isegi 1 100-st. Millised on need ülejäänud 9 kõne 10-st siis? Enamasti täis vastulauseid, kuna klient pole teemas sees, on vähehuvitatud või ei kvalifitseerugi!

Milleks üldse müügiskript?

Kui ehitada skript üles nii nagu peab, nii nagu oleme teinud seda iseendale ja oma klientidele, siis paremat asja müügis ei ole! Läbimõeldud, läbiharjutatud lähenemine, kus kõik kliendi teekonnad, kliendi vastulaused on lahendatud. Iga tippspetsialist vajab oma tööks head varustust, head tööriistakasti. Kujuta ette mehaanikut ilma mutrivõtmeta, korvpallurit ilma pallita, muusikut ilma mikrofoni või pillita! Nagu hr Grant Cardone on öelnud: “Isegi Jeesus vajas haamrit!”

Lisaks, skripti suureks plussiks on see, et ta aitab Sind ja Su tiimi ka “kehvadel” päevadel. Keegi meist pole kaitstud nende hetkede eest, kui elu astub mängu ja saatus teeb oma vingerpusse. Kui väljaspool tööd on asjad sassis ja raske keskenduda. Just sellistel hetkedel on skript eriti väärtuslik! Mäletate neid hetki koolis, kus pidite luuletust peast tahvli ees lugema? Ta oli enne Teil täiesti selge, kümneid kordi ladusalt esitatud- siis kui olite oma ette ja heas rahulikus seisundis. Kuid klassi ees ei pruukinud ta nii hästi välja tulla, sest närv oli sees, teised vaatasid ja hirm ebaõnnestuda oli suur. Ma usun, et enamik meist on sellistel hetkedel mõelnud: “Saaks vaid toetuda korrakski paberile kirja pandud tekstile! Ta on peas, aga see annaks niipalju kindlust juurde.”

Sama on ka müügis. Ka siin on hirm ebaõnnestuda ja seisund tavapärasest ärevam, eriti raske veel siis kui mõtted mujal ja elus palju väljakutseid.

Mattias Nõlvak
Mattias NõlvakInforegister, suurkliendihaldur

Kuigi toodete, teenuste tutvustamine ning väärtuste argumenteerimine on täies mahus peas, leiab selle sisust tihtilugu nii mõndagi, millele toetuda saab. Skript aitab nii uuel, kui ka olemasoleval töötajal alati juttu hoida fookuses.

Oleme analüüsinud, millal ja miks mõnel müügiinimesel tulemused ja produktiivsus langeb ning avastanud huvitava tõsiasja, et skripti kasutatavatel tiimidel on mahakukkumine väiksem kui neid mitte kasutavatel meeskondadel.

Seesama põhjus- ühtedel on raskel hetkedel luuletust võimalik ka käest lugeda, teistel mitte. Mis juhtub, kui pea jookseb kokku või tuleb midagi ootamatut? Me jääme vait ja nõustume kliendiga. Skriptil olev vastus annab võimaluse edasi minna ja midagigi öelda, kui endal mõtted otsas.

Meie strateegia

Dominate Sales ehitab firmadele üles müügiskripte lähtudes järgnevast strateegiast:

  • Me suhtleme meeskonnaga ja kaardistame toote ning kliendi profiili.
  • Mängime läbi peamised poolt- ja vastuargumendid ning toote plussid, miinused
  • Paneme kokku esmase skripti ja testime praktikas.
  • Tuunime ja soovitud tulemusteni jõudmisel treenime põhjalikult kogu meeskonda.
  • Järgneb 1-2 kuuline periood, kus meeskonnaga kord nädalas kohtudes ja lives tööd tehes anname veel viimase lihvi.

Tulemuseks on lahingus karastunud, läbimõeldud müügilähenemine, mis töötab, on meeskonnal peas ja kliendid ei saa arugi, et kasutatakse skripti. Oluliselt paremad tulemused ja uute töötajate sisseelamine väheneb märkimisväärselt!

Karl Trepp
Karl TreppPrimend AS müügikonsultant

Müügiskript on hea algajatele, kes alles alustavad nullist. Õigete avangutega, vastuväidetega ning nii öelda lõpp-close´iga tunned ennast võitmatuna. Mida õpetab Dominate Sales ning Silver isiklikult hästi, on tonaalsus. Ilma õige tonaalsuse treeninguta on nii öelda müügiscript lihtsad laused valgel paberil.

Mida teised meist räägivad

Algne eesmärk oli vaadelda ja analüüsida ostujuhtimise kvaliteeti ja kliendisuhtlust läbi kõrvalvaataja silmade. Saime aga tagasi mitmekümne leheküljelise põhjaliku aruande mitte ainult ostutegevusest, vaid ka meeskonnast ja nende igapäeva töökeskkonnast. On ülioluline, et fookus tegevuses, arendustegevuses oleks õigel kohal. Dominate Sales audit avardas pilti, aitas meie eesmärkidele oluliselt kaasa ja täna tegutseme, et suurendada läbipäistvust ja parendada meeskonna omavahelist koostööd

Marek KaseStora Enso Eesti AS juhatuse liige
Erika Truuverk Äripäev

Aitäh veelkord ajakirjade müügigrupi auditi ja tagasiside eest. Teie kokkuvõte on väga muljetavaldav – süsteemne ülevaade üldisest arengupotentsiaalist ja põhjalikult kirjeldatud arengukohad iga müüja kaupa eraldi. Suurepärane töövahend mulle ja müügijuhile.

Erika TruuverkÄripäev, müügi-ja teenindusosakonna juht
risto laar be group

Dominate Sales OÜ poisid olid täpselt nii ausad nagu nad lubasid ning koostöö nendega sujus suurepäraselt. Eriti meeldis see, et konsultandid suutsid sisse murda ka kõige suuremate skeptikutest härrasmeeste südametesse ning panna nad rääkima asjadest ausalt ja ilustamata.
Kindlasti soovitan Dominate Sales OÜ-d kasutada ka teistel ettevõtetel, sest vähemalt meie ettevõtte näol saime meie kõike seda ja rohkem veel, mida ootasime. Loodan, et noortel vaim ja vägi ei tuhmu ning, et nad saadaksid korda veel suuri ja põnevaid avastusi.

Risto LaarBE Group müügijuht
Sven ersling Lincona

Müügiaudit on hea tööriist ettevõtte juhile saamaks terviklikku ülevaadet teeninduskvaliteedi hetketasemest, nii osakonniti kui esinduste põhiselt. Lisaks põhjalikule müügiolukordade analüüsile toodi välja ka väärt tähelepanekuid süsteemis tervikuna ning sain siit tõuke viimaks läbi muudatusi, mis siiani mõttest teostuseni ei olnud jõudnud.

Sven ErslingLincona Konsult AS, juhatuse liige
Risto Kärner Kodupaber

Dominate Sales OÜ töötajad suutsid lühikese ajaga saada aru ettevõtte spetsiifikast ning leidsid analüüsi käigus üles olulisemad kohad, mille muutmisel saab ettevõte ning töötaja enim kasu. Edastatud kriitika oli asjakohane ning nõuanded, mida anti, kasulikud edaspidiseks koostööks koolituste näol.

Risto KärnerKodupaber AS, Müügijuht
Piia Sander

Auditeerijad said nii hästi ja lihtsalt töötajatega kontakti, nii et isegi kõige kinnisemad käisid pärast kiitmas. Töötajate motivatsioon tõusis juba ainuüksi teadmisest, et nende arengusse panustatakse ja neid soovitakse aidata. Juba see päev olid tulemused paremad

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
teet raudsep

Faktipõhine analüüs, kust sain vastused enda peas olnud küsimustele. Eelanalüüsi tulemusena sai ka meeskond uut hingamist ja kolmandat vaatenurka. Teinekord mõjub just väline tagasiside, nn kärbes seinal vaade, arengu käivitamiseks palju paremini.

Teet RaudsepMainor Ülemiste AS
Diana Karmo Tamrex

Valisin teie pakutava testostude teenuse seetõttu, et mulle meeldis teie põhjalik olukorrakirjeldus ja väga hästi valitud, asjalikud õpetussõnad, kuidas edaspidi paremini teha. Väljaöeldud kriitika oli peenelt vormistatud! Vähesed oskavad nii. Saime väga hea õppematerjali, mis näitaks kätte, millele enam tähelepanu pöörata ja milles me juba väga head oleme.

Diana KarmoTamrex Ohutuse OÜ
Kristjan Kiil varustaja

Dominate Salesi analüüsid ja konsultatsioonid on tõesti praktilised ja lähtuvad meie ettevõtte eripäradest. Olen saanud siit väärt ideid ja lahendusi kõikvõimalike probleemide lahendamiseks, mis müügijuhi igapäevatöös esineda võivad- alates värbamisest ja meeskonna motiveerimisest kuni müügiolukordade ja keeruliste klientidega suhtluseni välja.

Kristjan KiilFirst Step OÜ, Boschi tööriistade ja ehitusmaterjali, kuluvahendite müügijuht
Ave Eero

Silver on hoogne, entusiastlik, kiire taibuga, kaasahaarava sõnakasutusega ja lahendustele suunatud koolitaja. Ta teab, mida teeb ja teeb, mida teab. Müügi ja motivatsiooni on teemad on Silveri jaoks sügavalt läbi tunnnetatud ja praktikas järele proovitud. Oma koolitustel oskab Silver eluliste näidete ja toimivate mudelite abil siduda käsitletavad teemad hõlpsasti rakendatavaks tervikuks. Praktilised oskused, hea tuju ja kõvasti kasvanud motivatsioonimuskel on Silveri koolitustel osalejatele garanteeritud.

Ave EeroNLP Treener/ coach, psühholoog Eesti NLP Instituut
Piia Sander

Üks parimaid müügikoolitusi, millega olen kokku puutunud. Siirus ja ehedus. Näited on kaasajalised, mis tähendab, et kõnetavad minu hetkeolukorda. Kommenteeriks, et on nii mõnigi müügikoolitaja, kelle praktilised näited on isegi paarkümmend aastat vanad. Eelanalüüsi puhul meeldis, kuidas ka kõige skeptilisemate müüjatega kontakt saavutati. Koolituse puhul meeldis, et DS koolitaja ei lasknud teadlikult energial, tähelepanuvõimel hajuda. Ja veelkord praktilised näited!

Piia SanderÄripäev, ajakirjade müügiosakonna juht
Tarmo Jõem

Meile meeldis, et enne nn. aktiivset müügihooaega saime oma müügitehnikat lihvida ja tunneme erinevates situatsioonides nüüd kindlamalt. Meeldisid erinevad closingu tehnikad ja psühholoogia poole pealt-kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja kuidas neile läheneda. Aitasite lahendada JUST MEIE SEKTORIS tüüpvastustega (lükkavad otsustamist edasi) klientidega toime tulemist. Meile oli esmakordne selline koolitus, et koolitaja tuli meie kontorisse ja tegi meile suunatud koolituse. Täpselt seda mida me arvasime vajavat.

Tarmo JõemägiVäderstad OÜ
Indrek Nõlvak

KAFO on võtnud müügijuhtimiseks kasutusele PipeDrive keskkonna juba aastaid tagasi. Kuid alles eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses oleme saanud sellega õige hoo sisse. Seda tänu sellele, et kaasasime professionaalse müügijuhtimise eksperdid DominateSales’st, kelle abiga tegime re-stardi KAFO PipeDrive keskkonnale. Professionaalide abiga kujundasime ümber kogu protsessi ja kõik müügitorud selliselt, et nad hakkasid tugevalt toetama müüki ja ei olnud enam lihtsalt administreeriv tööriist. Tulemused ei ole lasknud ennast oodata.

Indrek NõlvakKAFO juhatuse liige
Pro beaute

Dominate Sales-i pakutud teenus Pipedrive juurutuse näol oli meile suureks abiks. Tänu nendele leidsime, et Excelis, Erply-s ja mujal ei ole efektiivne enda müüki juhtida. Enne Pipedrive kasutuselevõttu võis müügiinimeste igapäevastes tegevustes valitseda väike segadus ning nende tööd oli raske monitoorida. Tänu Dominate Sales-i koolitusele ja sellele eelnenud detailsele analüüsile hakkas Pipedrive meie müüki suuresti abistama. Täna saan mugavalt jälgida, mida teevad meie müügihaldurid ka Lätis ja Leedus.

Uko PaabumetsPro Beaute OÜ tegevjuht
Andres Reimand

Kutsusime Dominate Sales’i appi meie müügiorganisatsiooni kurssi korrigeerima – andma lisasügavust ja väge printsiibile et igaühel on täita tähtis roll müügiahelas, ükskõik kui kaugel ta igapäevaselt sellest „päris“ müügisituatsioonist on. Tundub abstraktne? Kutsuge härrad appi, nad on võimelised mitmetahulise lähteülesande lihtsustama kasvõi tõhusaks poolepäevaseks käegakatsutavate tulemustega vaimseks sprindiks.

Andres Reimandravimimüügi firma müügijuht

Võta meiega ühendust

+372 507 7441