Värbamine
Värbamine algab kõik küsimusest: mida mul tegelikult vaja on? Millise müügitööga tegemist on? Milliseid loomupäraseid andeid, oskusi on just selles töös vaja? Pikk müügitsükkel või lühike? Otsemüük? B2B/B2C? Nõustav müük või meelitav müük? Kontseptuaalne ehk vajaduse loomise müük või hea kliendisuhte ja selgitamisoskuse omamine müügis? Kas töötaja peab üksi tegutsema ehk omama tugevat sisemist kontrolli või käib töö tiimina, kus pidev tagasiside, etteantud konkreetne struktuur ja igapäevaselt toeks juht (välimine kontroll)? Kas müüa on vaja tegevjuhile või vahelülile? Müügiprotsessis on üks või mitu vastaspoole inimest?
Olete kunagi kogenud olukorda, kus uue töötaja valikul kõik nagu klappis? Eelnev kogemus müügitöös ning isegi säravad tulemused ette näidata, lisaks vajalikud taustteadmised ja intervjuu ise oli lihtsalt suurepärane. Entusiastlik, teadis kõiki õigeid vastuseid ja tervikuna kõik tundus õige. Ja siis pärast tööle võtmist, no tee mis tahad, kuid Sinu valdkonnas ja Sinu äris neid häid tulemusi ei tule. Miks?
Eesti värbamisturul ja eriti just müügitöötajate leidmisel on millegi pärast väga levinud täiesti vale arusaam sellest, mis teeb inimesest hea müüja Sinu valdkonnas ja Sinu äris. Ei, see ei ole varasema kogemuse olemasolu. Ei, see ei ole tingimata suurepäraste tulemuste omamine Ameerikas raamatuid müües, kaubanduskeskustes finantsteenuseid pakkudes või šaakalina telefoni teel tehinguid lukustades. See ei ole tingimata ka vanuse või hariduse olemasolu.
Miks meie?
Dominate Sales on leidnud oma klientidele edukalt häid müügiinimesi juba rohkem kui 2 aastat. Me oleme selle käigus ka lõhkunud neid samu ülaltoodud müüte, pannes suurepäraselt müüma inimesed, kellel puudub varasem kogemus, vajalikud teadmised või silmapaistvad tulemused.
Meie edu võti on see, et oleme ise müügimehed ja töötanud müügitiimide juhtidena erinevates ettevõtetes, kus voolavus suur ja värbamine käib 24/7. Selle raames oleme saanud lugeda ja õppida kõikvõimalikke strateegiaid hea inimese leidmisel ning reaalselt rakendada nende efektiivsust praktikas!
Me teame, mis teeb inimesest hea töötaja, eriti müügitöötaja puhul ja seetõttu oskame lähtuvalt kliendist ka õiget profiili üles leida ja teistest välja sõeluda.
Meie värbamispõhimõtted
- Kuulutusest ainult ei piisa. Hea inimese leidmiseks tuleb püüda ka neid, kes veel ei tea, et vajavad muutust või uut ägedamat võimalust.
- Hea esmamulje ja ladus jutt vestlusel ei maksa! Iga kliendi puhul koostame antud ametipõhised väljakutsed kohustuslike ülesannetena, millega eristame terad sõkaldest ja testime päriselt inimese võimekust ja sobivust.
- Ei tee masstööd, vaid lähtume värbamisprotsessi ülesehitamisel kliendist.
- Lõppotsuse tegemise ajaks on kandidaat osalenud kliendi juures proovipäeval, kus oleme testinud tema müügialaseid võimeid ja isikupära sobivust ettevõttes.
- Kui katseaja lõpuks ettevõte näeb, et inimene siiski ei sobi neile ja lõpetab koostöö, otsime uue.
Hind: 2x korda brutopalk, mitte vähem kui 2 800€. Hindadele lisandub käibemaks.
Toomas MõttusPrimend OÜ tegevjuht
DS pakub spetsiifilist aktiivse müügipersonali otsingu täis-teenust. Primend hankis DS-ilt teenuse, mis sisaldas nii otsingukuulutuse väljatöötamist, töövestlusi, oskuste ja suhtumise testimist kui juhendamist töötaja katseajal/sisse-elamise perioodil.
Ava rohkem
Tänu sellele saavutasime väga head tulemused aktiivsete müügi mõõdikute täitmisel: tulemuslikud esimesed kliendikõned ja kliendikohtumiste arv.
Sisuliselt suutsid uued esimesest päevast tulemusi näidata. Müügi-inimesi võetakse juurde kui vanad kalad rohkem ei jaksa; kvantitatiivsete mõõdikute seadmisel tasub silmas pidada, et vanad kalad peavad sisse-elamise perioodil uute toetamiseks siiski veel rohkem pingutama ja jaksama. Konfliktide vältimiseks peab läbi mõtlema vanade kalade motivatsiooni ja püsimüügi tagasilöökide küsimuse.
Peida